2
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

خلاقیت و نوآوری، لازمه ایجاد اشتغال جدید/ تسهیلات خاص دولت برای کارآفرینان پیشرو

  • کد خبر : 35834
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
خلاقیت و نوآوری، لازمه ایجاد اشتغال جدید/ تسهیلات خاص دولت برای کارآفرینان پیشرو
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی ایجاد اشتغال جدید را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: لازمه ایجاد اشتغال جدید، نوآوری و خلاقیت است که بدون این دو اصل، احتمال این که مجموعه در شرایط کنونی بازار در چند سال آینده با شکست مواجه شود، بیشتر است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حسین فتحی دیروز (یکشنبه) در آیین اعطای کارت منزلت به کارآفرینان برتر آذربایجان‌شرقی که در استخر پارک آبی مجتمع فرهنگی و گردشگری هلیا برگزار شد، با بیان این که تمام کارآفرینان شبانه روز برای ارتقای منزلت استان زحمت می‌کشند گفت: مشکلاتی مانند بیماری کرونا، مسائل و مشکلات طبیعی و غیرطبیعی باعث آسیب به برخی واحدهای تولیدی شده است که در این راستا تثبیت اشتغال و تداوم و پایداری تولید مورد تاکید است.

وی ایجاد اشتغال جدید را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: لازمه ایجاد اشتغال جدید، نوآوری و خلاقیت است که بدون این دو اصل، احتمال این که مجموعه در شرایط کنونی بازار در چند سال آینده با شکست مواجه شود، بیشتر است.

فتحی با بیان این که فرد کارآفرین باید از سوی تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها مورد تشویق قرار بگیرد افزود: ایجاد اشتغال جدید نوعی عبادت است چرا که موجب اشتغال عده ای از افراد جامعه شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: کارافرینان موتور متحرک کشور و بازوان پر توان اقتصاد کشور هستند و بدون همراهی کارآفرینان توسعه جامعه امکانپذیر نخواهد بود.

فتحی به ارتقای کیفیت محصولات تولیدی تاکید کرد و افزود: کیفیت و قیمت و بازار محصولات و به ویژه نحوه مدیریت آن، از موارد بسیارمهم هستند.
وی به منزلت کارآفرینان اشاره کرد و اذعان داشت: افرادی که کارت منزلت دارند به عنوان کارآفرین پیشرو محسوب خواهند شد که تسهیلات ویژه‌ای از سوی دولت و سایر خدمات برای کارآفرینان پیشرو در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.