5
محسن نریمان:

ایران به برکت انقلاب اسلامی، همچنان قدرت برتر منطقه است

  • کد خبر : 36065
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
ایران به برکت انقلاب اسلامی، همچنان قدرت برتر منطقه است
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: علیرغم همه مشکلات، ایران به برکت انقلاب اسلامی همچنان قدرت برتر منطقه است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محسن نریمان در آیین جشن انقلاب کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس که به همت معاونت فرهنگی برگزار شد با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی از آغاز حرکت مردم ایران برای مقابل با حرکت انقلابی مردم ایران گفت: مردم ایران امروز با افتخار چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با جشن می گیرد.

نریمان افزود: به اعتراف سران استکبار توطئه فشار حداکثری بر علیه مردم ایران شکست خورده است و ایران قوی با افتخار قدرت برتر منطقه‌ای است و قدرت‌های جهانی نمی‌توانند توان ایران را نادیده بگیرند.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی خیلی تلاش کردند تا مردم ایران به آرمان‌های خود نرسد ولی به برکت جوانان، ایران همچنان در راه رسیدن به اهداف خود حرکت می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس یکی از ویژگی هایی را که موجب برتری ایران شده است را وجود نیروی انسانی قوی و خوش‌فکر اعلام کرد و افزود: علیرغم همه مشکلات و هزینه های تحمیلی و ایستادگی در مقابل استکبار، امروز در راه انقلاب با افتخار و مقتدارانه حرکت می‌کنیم.

محسن نریمان در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۳ طرح قابل افتتاح در ارس اشاره کرد افزود: سازمان منطقه آزاد ارس آمادگی دارد تا در همین دهه فجر و دولت جدید ۲۳ طرح را با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح کند.

وی گفت: مزیت‌های ارس در بخش‌های مختلف نویدبخش تدوام توسعه آن در عرصه های مختلف می‌باشد و به همت کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس علیرغم مشکلاتی که بود امروز شاهد استقبال سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در منطقه آزاد ارس هستیم.

گفتنی است ویژه برنامه جشن انقلاب ویژه پرسنل سازمان منطقه آزاد ارس روز گذشته در سالن حکیم نباتی این سازمان برگزار شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.