8
استاندار آذربایجان شرقی:

ساکنان حاشیه‌نشین مناطق پُرخطر تبریز باید جابجا شوند

  • کد خبر : 36076
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
ساکنان حاشیه‌نشین مناطق پُرخطر تبریز باید جابجا شوند
استاندار آذربایجان شرقی گفت: موضوع جابجایی ساکنان حاشیه‌نشین تبریز که در مناطق پرخطر سکونت دارند، بسیار مهم است و با وجود تعیین مکان مناسب برای جابجایی، به دلیل ناهماهنگی بین شهرداری و پیمانکاران، پروژه آغاز نشده که باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم انجام گیرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ عابدین خرّم در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با تاکید بر اینکه دغدغه مسئولان نسبت به نوسازی بافت فرسوده باید بیش از مردم باشد، اظهار داشت: کارگروه کالبدی و زیربنایی شورای پدافند غیرعامل استان باید به طور جدی به این مساله بپردازد.

وی گفت: بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن در بافت فرسوده است و در این خصوص چندین سرمایه‌گذار نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

خرّم با تاکید بر توجه ویژه به بافت فرسوده تبریز، اظهار داشت: با اعتبارات دولتی در بخش مسکن نمی‌توان موفقیتی به دست آورد و باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بهره‌مند شویم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: موضوع جابجایی ساکنان حاشیه‌نشین تبریز که در مناطق پرخطر سکونت دارند، بسیار مهم است و با وجود تعیین مکان مناسب برای جابجایی، به دلیل ناهماهنگی بین شهرداری و پیمانکاران، پروژه آغاز نشده که باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم انجام گیرد.

خرّم همچنین گفت: معابر و مسیر‌های ورود و خروج شهر تبریز یکی دیگر از گرفتاری‌های اساسی در زمان‌های بحرانی همچون زلزله و آتش‌سوزی است که باید اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پیوست پدافند غیرعامل باید برای تمامی پروژه‌های حساس و مهم تهیه شود، اضافه کرد: تهاجم‌های سایبری یکی از مسایل اصلی کشور است که باید نسبت به آن طرح مقابله‌ای داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.