3
دشمن با تمام امکانات به دنبال کنترل و مهار انقلاب است

ملت ایران پیروز نهایی خواهد بود

  • کد خبر : 36177
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
ملت ایران پیروز نهایی خواهد بود
امام جمعه تبریز گفت: دشمن تمام امکانات و قابلیت‌ها را در تمام عرصه‌ها با هدف کنترل و مهار انقلاب و تبدیل کردن مانایی انقلاب به براندازی به کار برده که به حمدالله تاکنون توفیقی نداشتند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، با تشریح یکساله دستاوردهای انقلاب در طول یکسال اخیر اظهار کرد: با رفتن ترامپ و روی کارآمدن حزب دموکرات، یک رویه سنتی در مقابل مخالفانش ایجاد شد و با راهبرد فشار حداکثری با مهار حداکثری تغییر رویه یافت از این‌رو طراحی این راهبرد به گونه‌ای صورت گرفت که در نظام جمهوری اسلامی ایران در چند حوزه دچار چالش شود.

امام جمعه تبریز افزود: اولا تلاش برای از بر سر کار آمدن دولتی که آنها می‌خواهند بود و سپس مقرر کردند تا با راه انداختن یک جنگ مذهبی در افغانستان ایران را وارد این معرکه کنند.

وی گفت: سومین برنامه آنها همان سرمایه‌گذاری صهیونیست‌ها روی کوموله و دموکرات بود تا بلکه بتوانند از این طریق به نظام ضربه بزنند.

خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد: چهارم، در مساله درگیری ارمنستان و جمهوری آذربایجان  می‌خواستند تا اختلافات قومیتی شعله‌ور شود و به تبع آن تقابل ایران و آذربایجان ایجاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در حرکت دیگر حملات بزرگ و پی در پی سایبری به تاسیسات و مراکز حساس را در برنامه خود قرار دادند و همچنین التهاب‌آوری در بازار ارز و طلا و‌ برهم زدن امنیت داخلی ایران توسط صهیونیست‌ها را ایجاد کردند.

وی متذکر شد: دشمنان می‌خواهند با جنگ‌هراسی و نشان دادن ایران به عنوان برهم زننده، کل دنیا را سرگرم سازند.

وی ابراز کرد: اولا خداوند همیشه با ایران و‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به حول قوه الهی این ما هستیم که به پیروزی نهایی خواهیم رسید.

آ‌ل‌هاشم اذعان داشت: دستاوردهای انقلاب فقط مادی نیست ولی همین دستاوردهای مادی در بخش‌های پیشرفت چشمگیر داشته است ولی گاها در برخی بخش‌ها نیز عقب ماندگی‌هایی بود.

وی گفت: دشمن تمام امکانات و قابلیت‌ها را در تمام عرصه‌ها با هدف کنترل و مهار انقلاب و تبدیل کردن مانایی انقلاب به براندازی انقلاب به کار برده که به حمدالله تاکنون توفیقی نداشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: نقطه درگیری همان جنگ شناختی و ادراکی و راهبرد شناخت از بیانات رهبر عظیم الشان است از این‌رو اگر بخواهیم جنگ خطرناک را بدانیم باید با جهاد تبیین آشنا شویم.

وی گفت: رویکرد مقابله با دشمن و تشخیص کجایی در رابطه با این جهان قرار داشتن و ایستادن است.

خطیب جمعه تبریز در ادامه با تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن و تبریک این روز به روح پرفتوح امام راحل و حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مردم ایران، گفت: کتاب سرود چهل‌ساله اخیرا چاپ شده است و می‌توانید آن را تهیه کنید.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه برای حفظ انقلاب راه‌های مختلفی وجود دارد که از آنها می‌توان به اطاعات از رهبری و تداوم راه امام پافشاری روی اصول و معنوی امام و حفظ و تقویت با خدا و اخلاص در عمل اشاره کرد، ادامه داد: وحدت و انسجام ملی، تقویت دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و خسته نشدن تا رسیدن به آرمان‌های امام، عدم مشغولیت به زرق و برق دنیا و تلاش بر سازندگی و اجرای عدالت اجتماعی و کاهش فاصله اجتماعی، اقدام بر طرد کامل فرهنگ غربی و غیره از راه‌های استمرار انقلاب است.

وی با اشاره بر اینکه هر کسی بخواهد به تقوای الهی برسد باید عدالت برپا کند، گفت: از راه‌های رسیدن به عدالت، مبارزه با فقر و فساد اقتصادی است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در خطبه‌های عبادی با بیان اینکه از خداوند بخواهیم تا تعهد در تربیت فرزندان را رعایت کنیم، گفت: کودکان ذخایر ما هستند و ایجاد حس مسوولیت‌پذیری، تعهد، ایمان در آنها بسیار پراهمیت است.

وی با اشاره به روز پدر و فرصتی برای بوسیدن دست پدرها گفت: امسال برنامه اعتکاف همانند سال‌های قبل وجود ندارد ولی به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع برنامه اعتکاف برگزار خواهد شد.

خطیب نماز جمعه تبریز یادآور شد: روح شهدای عملیات والفجر که این روزها برای آنهاست، شاد و قرین رحمت الهی باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.