4

رونمایی از سامانه هوشمند ساماندهی دستفروشان تبریز

  • کد خبر : 36244
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
رونمایی از سامانه هوشمند ساماندهی دستفروشان تبریز
در آستانه سال جدید و فعالیت تعداد زیادی از دستفروشان تبریز، از سامانه هوشمند ساماندهی دستفروشان "بازار" رونمایی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: سامانه بازار برای ساماندهی دست فروشان به صورت هوشمند، توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، طراحی و به مرحله اجرا درآمد.

سعید مطلبی ادامه داد: دستفروشان  بعد از ثبت‌نام و درج مشخصات کامل در سامانه بازار، توسط این سامانه به صورت هوشمند در محل‌های تعیین شده ساماندهی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مراحل ساماندهی از ثبت‌نام تا تعیین محل به‌صورت هوشمند توسط این سامانه انجام می‌گیرد، بیان کرد: برای جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق و احقاق حق دستفروشان هیچ‌گونه دخل و تصرف انسانی در انتخاب محل‌ها برای آن‌ها دخیل نیست و همه محل‌ها به صورت کاملا اتوماتیک و هوشمند توسط سامانه بازار انتخاب می‌شود.

مطلبی تاکید کرد: اولویت با آن دسته از دستفروشان است که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز اظهار کرد: مرحله نخست ساماندهی دستفروشان در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۸ واقع در خیابان شهید محققی (سه راه امین) خواهد بود و طی روز‌های آینده نیز تمامی مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز به‌صورت هوشمند توسط سامانه بازار ساماندهی می‌شوند.

مطلبی از دستفروشان خواست؛ برای سهولت در  ساماندهی با مراجعه به سامانه بازار (Bazar.tabriz.ir) و ثبت مشخصات کامل، شهرداری تبریز را در ساماندهی یاری کنند و با مسئولان مربوطه همکاری و تعامل لازمه را داشته باشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.