5
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی؛

مردم به تشکیلات قضایی کشورمان امیدوار شده‌اند

  • کد خبر : 36203
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
مردم به تشکیلات قضایی کشورمان امیدوار شده‌اند
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مسئولین قضایی استان همواره برای حل مشکلات با مردم دیدار می‌کنند، حقیقت مطلب اینکه مردم به تشکیلات قضایی کشورمان امیدوار شده‌اند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در مراسم تکریم و معارفه رئیس و دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی افزود: دستگاه‌های قضایی استان با همدلی و همراهی مسئولان آن ها، یکی از موفق‌ترین دستگاه‌های استان هستند.

 

وی ادامه داد: امروز سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی است که در زمینه ایجاد نظم و امنیت نقش ارزنده‌ای  داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت امام جواد (ع)  افزود: امام جواد جوان‌ترین امام شیعیان بودند و دوره امامت ایشان به‌رغم اقتدار شیعیان در عرصه سیاسی و اجتماعی،  جامعه گرفتار چالش‌های عمیق عقیدتی بود و درگیری‌های مختلفی نیز حاکم بود و این امام بزرگوار با دو نفر از خلفای عباسی هم دوران بودند.

 

امام‌جمعه تبریز  ولادت حضرت امام جوادالائمه (ع) را  پایان بخش دلهره‌های شیعیان و افشای نیت فرصت‌طلبان و نیز آغار فصل جدیدی در بین امامان دانست و گفت: امام جواد (ع) الگوی جوان دینی در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند و جوانان ما باید در این زمینه، روش و منش ایشان را الگوی خود قرار دهند.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور نیز در این مراسم گفت: این خطه از کشور عزیزمان شهدای گران‌قدری تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که همه این‌ها حکایت از بالندگی، عزت و غرور مردم شریف آن دارد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا پور خاقان افزود: در آستانه ۲۹ بهمن آن حماسه بزرگ قرار داریم حماسه‌ای که مردم انقلابی تبریز نگذاشتند شعله‌های فروزان این انقلاب خاموش شود و در تاریخ انقلاب اسلامی جاویدان ماند، تبریز شهر دلاور مردان، شعر و مبازره فرهنگی با دشمنان اسلام و خط سرخ ولایت است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پور خاقان تصریح کرد: اهمیت نیروهای مسلح بسیار زیاد است چرا که امنیت هر جامعه‌ای به صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ان بستگی دارد، اما نیرویی  که ریشه در اعتقادات داشته و تحت پرچم خدا باشد می‌تواند در مقابل دشمنان ایستادگی کند ‌.

 

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما تحت پرچم ولی‌فقیه خدمت می‌کنند، نیروی مسلحی که در میدان مبارزه شیران میدان هستند و در میدان خدمت به خلق در مواقع بحرانی مانند سیل و زلزله با جان و دل خدمت می‌کنند این‌ها افتخاران کشور ما هستند.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور افزود: سازمان قضایی خود را خدمت گذار نیروهای مسلح می‌داند که تحت لقای ولایت به نظام مقدس اسلامی خدمت می‌کنند، صیانت از این نیرو برای جلوگیری از انحراف در معیارها  برای ما بسیار مهم است.

 

وی تأکید کرد: از شما عزیزان در سازمان قضایی استان می‌خواهیم شان و اقتدار و غرور نظامی نیروهای مسلح را حفظ کنید، از توانایی‌ها و توانمندی‌های نیروهای مسلح کمال استفاده را داشته باشید تا خدایی نکرده جرمی اتفاق نیفتد.

 

سردار عباسقلیزاده، فرمانده سپاه عاشورا هم گفت: سازمان قضایی یکی از رده‌ها و بازوان نیروهای مسلح در راستای سالم نگه‌داشتن و رسیدگی به پرونده‌های موجود در نیروهای مسلح است که  تلاش و خدمات شایسته‌ای را ارائه کرده است.

 

حجت‌الاسلام فرجی، رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی گفت: با تأسی و پیروی از اعتقادات دینی و قلبی خود سعی در انجام وظیفه داشتیم و بر این اساس مبنای کار ما بر صداقت و عدالت و تعامل سازنده بوده است.

 

وی افزود: در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های سازمان سعی داشتیم با استفاده از تعالیم اسلامی و تقویت برنامه‌های فرهنگی بتوانیم به مسئولیت و وظیفه خود عمل کنیم، توجه جدی به پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح برای ما بسیار مهم بوده است.

 

فرجی ادامه داد: در ارتباط با رسیدگی به وضع محکومین با استفاده از  برنامه‌های منظم و تدوین شده در بحث زندان و محکومین تلاش‌های مستمر داشته‌ایم. در حوزه عمرانی نیز ساختمان جدید احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.

 

در پایان مراسم ضمن  تجلیل از خدمات ۲۲ ساله حجت‌الاسلام فرجی، عبدالله شاکری به‌عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی منصوب شد.

 

همچنین سید محمدرضا موسوی اقدم به‌عنوان دادستان نظامی جدید معرفی و از خدمات احمد حسنیان دادستان نظامی سابق آذربایجان شرقی تجلیل شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.