11

پنجره داخلی تراکتور باز شد

  • کد خبر : 36210
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
پنجره داخلی تراکتور باز شد
مدیرعامل باشگاه تراکتور از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات داخلی این باشگاه خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ میر معصوم سهرابی، مدیرعامل تراکتور درباره روند باز شدن پنجره داخلی این باشگاه اظهار کرد: طی روزهای اخیر پنجره نقل و انتقالات داخلی تراکتور با شکایت چند نفر بسته شده بود که باتوجه به حساسیت موضوع، شخصا با حضور در تهران امورات مربوط را پیگیری کردیم و خوشبختانه با پرداخت مطالبات افرادی که با شکایت آنان پنجره تیم بسته شده بود، مشکل مرتفع شد و کارهای اداری ثبت قرارداد بازیکنان جدید و صدور کارت بازی آنان نیز انجام شده و مشکلی از این بابت نداریم.

او افزود: در حالی که برخی باشگاه‌ها ماه‌ها درگیر یک پرونده خارجی می‌شوند، اما باشگاه تراکتور با درک شرایط موجود و نگرانی هواداران، پیچیده‌ترین پرونده‌های خارجی و داخلی را در اسرع وقت حل و فصل کرد تا فرصت تقویت تیم از دست نرود.

سهرابی با بیان اینکه تمامی اقدامات باشگاه در راستای تقویت تیم در نیم فصل بود، بیان کرد: همان‌طور که به هواداران قول داده بودیم، با پرداخت درصد مقرری از مطالبات اعضای تیم، مانع جدایی بازیکنان مورد نیاز در نیم فصل شدیم.

سهرابی با بیان اینکه سه بازیکن داخلی با درخواست سرمربی تیم جذب شده‌اند، بیان کرد: ما در جذب بازیکنان جدید، خواسته سرمربی تیم و هواداران را مدنظر قرار داده‌ایم و بر این اساس مهدی کیانی، محمد بلبلی و نادر محمدی جذب شده‌اند و سعی می‌کنیم کار انتقال یک بازیکن دیگر را امروز نهایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس خواسته سرمربی با یک بازیکن خارجی وارد مذاکره شده بودیم و حتی کارهای مربوط به صدور ویزای او انجام شده بود، اما بر اساس درخواست و تاکید سرمربی، یک بازیکن داخلی جایگزین او شد.

وی تاکید کرد: ما سعی کردیم در آرامش و به دور از حاشیه، امورات مربوط به باز شدن پنجره نقل و انتقالات خارجی و داخلی تیم را پیگیری کنیم که واقعا کار پیچیده و زمان‌بر بود که در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دادیم.

سهرابی تصریح کرد: همچنین در زمینه خرید بازیکنان نیز ملاک ما خواست سرمربی تیم بود و می‌خواستیم بازیکنی را اضافه کنیم که در شرایط مسابقه باشد و بتواند از همان روز اول به تیم کمک کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به مثبت شدن تست کرونای ۷ عضو تیم تراکتور، بیان کرد: تنها نگرانی ما بابت مثبت شدن تست کرونای هفت نفر از اعضای تیم است که پیگیر روند درمانی آنان هستیم تا با نفرات کامل و با قدرت در ادامه مسابقات حضور یابیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.