4
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند:

لاستیک‌های کارکرده تبریز به چرخه حمل و نقل برمی‌گردد

  • کد خبر : 36299
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
لاستیک‌های کارکرده تبریز به چرخه حمل و نقل برمی‌گردد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اعلام این خبر که لاستیک‌های کارکرده و مستهلک تبریز به چرخه حمل و نقل باز می‌گردند افزود: در راستای صیانت از محیط زیست، کاهش پسماندهای تولیدی و عمل به اصل بازیافت طی توافق‌هایی که با یکی از کارخانه‌های بازیافت لاستیک صورت گرفت به تفاهم‌های خوبی در این مهم دست یافتیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، یونس فاتح گفت: روزانه حدودا سیصد حلقه لاستیک مستهلک در تبریز به وجود می‌آید که با بازیافت آنان می‌توان کمک بسزایی برا حفظ محیط زیست کرد و از دفن یا سوزاندن این مقدار تایر جلوگیری کرد تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
فاتح تصریح کرد: بازیافت لاستیک های کارکرده و برگرداندن آنان به چرخه حمل ونقل هم باعث جلوگیری از افزایش تناژ پسماندهای شهری می‌شود و هم باعث می‌شود لاستیک‌های بازیافتی با قیمت مقرون به صرفه‌ای در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تولید کفپوش‌های ورزشگاهی با دوام فوق‌العاده، استفاده از پودر لاستیک‌ها در امر آسفالت شهری برای افزایش طول عمر آسفالت و غیره از جمله کاربردهای دیگر لاستیک‌هایی است که دیگر امکان بازگردانی آنان به چرخه حمل و نقل وجود ندارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.