3
میرتاج الدینی مطرح کرد:

هنرمندان با درآمد بالا باید مالیات بدهند

  • کد خبر : 36357
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
هنرمندان با درآمد بالا باید مالیات بدهند
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد افرادی که درآمدهای ثابت و محدود در میان هنرمندان دارند، زیاد است؛ کسانی که درآمد ۶۰میلیون تومان در سال دارند، از پرداخت مالیات معاف هستند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو درباره حذف معافیت مالیاتی که در کمیسیون تلفیق عنوان شده به همشهری می‌گوید: «بحثی که مطرح شده درباره حذف معافیت مالیاتی هنرمندانی است که درآمد بالایی در سال دارند. در میان هنرمندان و گروه‌های هنری و فرهنگی، افراد درآمد بالایی ندارند و این قشر معاف از پرداخت مالیات هستند و در میان هنرمندان افراد معدودی هستند که درآمدهای کلانی دارند و پیشنهاد شده که این افراد مانند دیگر مردم مالیات پرداخت کنند.»

وی همچنین به موضوع درآمدها اشاره می‌کند و یادآور می‌شود: «تعداد افرادی که درآمدهای ثابت و محدود در میان هنرمندان دارند، زیاد است؛ کسانی که درآمد ۶۰میلیون تومان در سال دارند، از پرداخت مالیات معاف هستند و عنوان شده بود که افرادی که۱۵۰ تا ۲۰۰میلیون تومان درآمد دارند، مالیات محدود بپردازند و برای افرادی که درآمد بالاتر دارند، مالیات درنظر گرفته شده است که مانند دیگر افراد باید آن را بپردازند.»

آغاز بررسی لایحه بودجه از اول اسفند

محمدرضا میرتاج الدینی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس همچنین از ارسال لایحه بودجه۱۴۰۱ به هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی توسط این کمیسیون خبر داده است.

این نماینده مجلس به همشهری می‌گوید: «علت تأخیر در ارسال لایحه بودجه به هیأت‌رئیسه مجلس ویراستاری بودجه توسط هیأت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بود. از این‌رو بعد از اتمام ویراستاری لایحه در سامانه مجلس بارگزاری شده و نمایندگان مجلس تا ۳۰بهمن فرصت دارند تا لایحه بودجه را بررسی و پیشنهادهای خود را در سامانه نمایندگی ثبت کنند. سپس بررسی لایحه بودجه در روز یکشنبه ۱اسفند آغاز خواهد شد.»

وی همچنین یادآور می‌شود: «هر آنچه در بررسی لایحه بودجه بوده و پیشنهاد می‌شود، مبنای بررسی مصوبات تلفیق است و نمایندگان هرگونه پیشنهاد اصلاحی، تکمیلی یا حذفی دارند را در این مدت می‌گویند.»

با توجه به صحبت‌های میرتاج‌الدینی باید دید که نمایندگان ملت چه تصمیمی درباره معافیت مالیاتی هنرمندان خواهند گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.