4
رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی:

روزانه ۸۰ دستگاه تراکتور صفر در تبریز پلاک‌گذاری می‌شود

  • کد خبر : 36373
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
روزانه ۸۰ دستگاه تراکتور صفر در تبریز پلاک‌گذاری می‌شود
رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی درخصوص پلاک گذاری تراکتور های صفر کیلومتر، گفت: روزانه در تبریز به طور متوسط 80 دستگاه تراکتور صفر در کارخانه توسط کارشناسان راهور بازدید و پلاک گذاری می‌شود، همچنین از ابتدای سال جاری نیز 17 هزاردستگاه تراکتور در استان شماره گذاری شده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سرهنگ یونس منفرد با اشاره به دلنگرانی های اخیر کشاورزان در خصوص خبر انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر عدم پلاک گذاری تراکتور های تولیدی، گفت: شماره گذاری تراکتور ها طبق روال قبل انجام می شود و تمامی تراکتورهای تولیدی در تراکتور سازی ایران در حوزه مدیریت وی پلاک گذاری و به سطح کشور ارسال می شوند.

وی ضمن تاکید بر پلاک گذاری تراکتورهای فاقد پلاک در سطح استان، اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۴۰ هزار تراکتور و سایر ماشین آلات بخش کشاورزی فاقد پلاک در آذربایجان شرقی بازدید و مراحل لازم برای پلاک گذاری آنها از سوی راهور طی شده است.

سرهنگ منفرد تاکید کرد: از این تعداد تاکنون مالکان۲۱ هزار تراکتور و کمباین مراحل قانونی دریافت پلاک را طی کرده‌ و تراکتورها شماره گذاری شده‌اند ولی هنوز ۱۸هزار مالک تراکتور باقی مانده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.