3

درگذشت همسر آیت‌الله العظمی ملکوتی

  • کد خبر : 36562
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
درگذشت همسر آیت‌الله العظمی ملکوتی
بانوی مکرمه مرحومه مغفوره حاجیه خانم ندایی (متعلقه حضرت آیت‌الله العظمی مسلم ملکوتی)درگذشت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، بانوی مکرمه مرحومه مغفوره حاجیه خانم ندایی (متعلقه حضرت آیت‌الله العظمی مسلم ملکوتی) درگذشت. این بانوی مومنه، همواره یار و یاور مرجع عالیقدر جهان اسلام و نماینده اسبق  ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی حضرت آیت‌الله العظمی مسلم ملکوتی بود و در راه خدمت به اسلام و انقلاب سختی‌های بسیاری را تحمل کرد.

مراسم تشییع و خاکسپاری  امروز یکشنبه یکم اسفندماه ساعت ۱۵ ( ۳ بعدازظهر)  از باب الجواد حرم حضرت معصومه (س)  برگزار خواهد شد.

به همین مناسبت مجلس ختم آن مرحومه مغفوره در همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد رفعت واقع در خیابان شهدا (صفاییه) برگزار می‌گردد.

پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

درگذشت بانوی مکرمه مرحومه مغفوره الحاجیه خانم ندایی متعلقه فقیه عالیقدر مرحوم آیت‌الله العظمی مسلم ملکوتی موجب تأسف و تأثر گردید. این بانوی مومنه، همواره در راه خدمت به اسلام و انقلاب سختی های بسیاری را تحمل کرد.

با عرض تسلیت به فرزندان آن مرحومه و خاندان مکرم ملکوتی به ویژه آیت‌الله شیخ هادی ملکوتی نماینده مردم شریف آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری  از درگاه خداوند منان در این ایام پرفیضِ ماه رجب برای روح آن بانوی پاک نهاد همنشینی با اولیاء الهی و بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و متنعم از خوان کرم و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم و برای همه بازماندگان و بستگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

سید محمدعلی آل‌هاشم
نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌شرقی
و امام جمعه تبریز
عابدین خرّم
استاندار آذربایجان‌شرقی

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.