3
معارفه سرپرست شهرداری تبریز با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر؛

یوسفی: امور شهر را با کار شبانه‌روزی پیش می‌بریم

  • کد خبر : 36603
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
یوسفی: امور شهر را با کار شبانه‌روزی پیش می‌بریم
با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران کل شهرداری مهدی یوسفی به عنوان سرپرست شهرداری تبریز معارفه شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در این آیین که ظهر امروز در ساختمان مرکزی شهرداری تبریز برگزار شد، یوسفی ضمن قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نسبت به انتخاب وی به عنوان سرپرست شهرداری، اظهار کرد: این دوران کوتاه سرپرستی به بنده واگذار شده و من از بابت حسن اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر نسبت به خود قدردانی می‌کنم.
وی ادامه داد: در طول دوران خدمت خود در شهرداری تبریز، چندین سرپرست دیده‌ام و امیدوارم یک شهردار قوی که با وظایف شهرداری آشنا باشد و به شهر خدمت کند، از طرف شورا انتخاب شود.
یوسفی گفت: تا زمان انتخاب شهردار، بنده وظیفه دارم که در این شرایط حساس و در آستانه نوروز در شهر شور و شعف ایجاد کنیم و در این راستا از همکاران پرتلاش خود خواهش می‌کنم که با کار شبانه‌روزی، امور شهر و مجموعه شهرداری را پیش ببریم.
مهدی یوسفی در طول دوران ۲۷ سال خدمت خود در مجموعه شهرداری تبریز، سوابقی همچون شهرداری منطقه ۱ و معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز را در کارنامه دارد که با هشت رای اعضای شورای اسلامی شهر، به عنوان سرپرست شهرداری تبریز انتخاب شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.