3
رئیس دادگستری هشترود:

وضعیت طلاق در هشترود نگران کننده است

  • کد خبر : 36571
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
وضعیت طلاق در هشترود نگران کننده است
رضوی از وضعیت نگران کننده طلاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ یوسف رضوی اظهار کرد:  از ابتدای سالجاری تاکنون ۸۱ مورد طلاق توافقی و ۴۷ مورد طلاق به درخواست زوجه در دادگستری هشترود تشکیل پرونده شده است که عمده دلیل این طلاق‌ها به خاطر اختلافات طبقاتی، دخالت‌های بی‌مورد اطرافیان، درخواست مهریه، اعتیاد و فضای مجازی هستند.

وی ادامه داد: در طول سالجاری تعداد پرونده‌های ورودی به مجموعه قضایی شهرستان هشترود اغلب در مورد تصرف عدوانی، ضرب و جرح، توهین و اهانت، غیبت از سربازی، تصرف اراضی ملی، تغییر کاربری و تصادفات جاده‌ای بودند.

رئیس دادگستری هشترود همچنین بیان کرد: افزایش نزاع دسته جمعی و قتل در سطح شهرستان صرفا به علت مال دنیا، زیبنده یک شهرستان با فرهنگ و شهید پرور نیست؛ بنابراین با تقیه می‌توان بر تمامی مشکلات غلبه کرده و از اجرای جرائم خشن در منطقه پرهیز کرد.

وی اضافه کرد: رسیدگی به درخواست‌های مردمی، دیدار با قضات، دادستان و ریاست دادگستری در طول ایام هفته، همکاری قضایی و مساعدت حقوقی با ادارات و چندین مورد دیگر در دستور کار مجموعه قضایی شهرستان قرار گرفته تا مردم و ادارات بدون واسطه نسبت به حل مشکلات خود اقدام کنند.

رضوی در پایان یادآور شد: پرونده‌های زندانی‌دار، اعسار، دستور موقت و تامین خواسته در دادگستری هشترود خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.