6
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی:

ضرورت انتقال فرودگاه و پایگاه نیروی هوایی به خارج از محدوده مسکونی شهر

  • کد خبر : 36673
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
ضرورت انتقال فرودگاه و پایگاه نیروی هوایی به خارج از محدوده مسکونی شهر
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: انتقال فرودگاه تبریز و همچنین پایگاه نیروی هوایی به خارج از محدوده مسکونی شهر باید جزو برنامه های بلندمدت مدیریت ارشد استان و شهر قرار گیرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ فریدون بابایی اقدم این مطلب را در محل حادثه سقوط جنگنده در منطقه ستارخان گفت و افزود: مسیر پرواز فرودگاه و پایگاه دوم شکاری در محدوده مسکونی شهر تبریز قرار دارد و وقوع چنین حوادثی تذکر جدی به مدیریت ارشد استان و شهرداری برای انتقال فرودگاه به بیرون از محدوده شهر است.

او ادامه داد: شهادت دو خلبان و یکی از شهروندان در این سانحه باعث غم و اندوه فراوان ما و تمام همشهریان و هموطنان مان شد که بدین وسیله این ضایعه را به خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم.

بابایی اقدم اظهار کرد: مقدمات اولیه انتقال فرودگاه تبریز و پایگاه دوم شکاری در سال های گذشته به محدوده شهر شبستر شروع شده بود که امیدوارم این مسئله به عنوان یک اولویت و ضرورت پیگیری شود.

او در پایان ضمن انتقاد از نبود مدیریت هماهنگ بحران، از شهروندان خواست در چنین حوادثی از تجمع در محل به جد پرهیز کرده و بستر را برای امدادرسانی نیروهای امدادی فراهم سازند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.