11
سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد:

ضرب‌الاجل تسریع اجرای تقاطع غیرهمسطح ارتش

  • کد خبر : 36720
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
ضرب‌الاجل تسریع اجرای تقاطع غیرهمسطح ارتش
سرپرست شهرداری تبریز از تعیین ضرب‌الاجل برای تسریع در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مهدی یوسفی در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش اظهار کرد: در اجرای پروژه‌هایی که برای تسهیل تردد شهروندان اجرا می‌شود، بهتر بود که قبل از شروع عملیات عمرانی، در انتخاب پیمانکار و فراهم‌سازی بستر و جابه‌جایی تاسیسات دقت بیش‌تری به خرج داده می‌شد اما امروز شاهد این هستیم که در گذشته چندان به این موضوعات اهمیت داده نشده است.

او ادامه داد: امیدواریم راهکارهایی که در بازدید امروز داده شد، پروژه را با اجرای شبانه‌روزی پیش ببریم و با رفع مشکلات موجود، روگذر ارتش به ایستگاه پایانی برسد.

او با ابراز امیدواری از اینکه در ۲۰ روز آینده تسریع در اجرای پروژه دیده شود، افزود: در روزهای آتی دیواره‌ها و عرشه‌گذاری آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم که با کارگاهی فعال‌تر مواجه باشیم.

 

سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد: ما در مسائلی که به رفاه شهروندان مربوط است، با هیچ پیمانکاری تعارف نداریم؛ اگرچه تمایل ما این است که پیمانکار با تعامل پروژه را در سریع‌ترین زمان ممکن پیش ببرد، اما در غیر این‌صورت از اختیارات قانونی خود از جمله ماده ۴۶ و ۴۸ نیز استفاده می‌کنیم.

پروژه روگذر ارتش-آزادی با ۳۸۰ میلیارد ریال و طول کلی  ۵۵۵ متر و طول عرشه بتنی‌۱۹۰متر در حال اجرا است. این روگذر با عرشه فولادی ذوزنقه‌ای (صندوقی) و با عرض ۱۶ متر، اجرا می‌شود.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.