2
به خاطر این شهدا اختلافات را کنار بگذارید

سخنان صریح آل هاشم در مراسم تشییع خلبانان

  • کد خبر : 36726
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
سخنان صریح آل هاشم در مراسم تشییع خلبانان
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نیروهای مسلح همیشه عزیزند و امروز یک پیام به مردم و مسوولان دارد و آن این است که به خاطر این شهدا اختلافات را کنار بگذارید و به خاطر یک مسؤولیت به جان هم نیافتید.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در مراسم تشییع سه شهید حادثه هوایی سقوط جنگنده اف ۵ در تبریز که در  میدان شهدای نبریز برگزار شد، اظهار داشت: میهمانان این صحنه  زیبا و عشق تبریز به خادمان را ببینید و به همه بگویید که مردم تبریز چگونه عاشق نیروهای خدمتگزار هستند و شاکر نیروهای مسلح هستند.

وی افزود: از دیشب این مراسم اطلاع‌رسانی شده است ولی می‌بینید چه سیل عظیمی از مردم آمده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: دیروز به اتفاق استاندار به خانه این سه  شهید رفتیم و با خانواده‌ها ابراز همدردی کردیم و وقتی با  امیر واحدی تلفنی صحبت  کردم او‌ به من گفت که وقتی شهید فلاحی را می‌دیدم، می‌گفتم که شهید بابایی است چرا که یک فرد خودساخته و مسجدی بود.

وی یادآور شد: همه نیروهای مسلح خاضع هستند، خود شهید رحمانی که دو سال قبل شهید شد، به گفته روحانی کاروان حج‌شان، ۱۸ بار ختم قرآن کرده بود.

امام جمعه تبریز ادامه می‌دهد: شهید حنیفه‌زاد دیشب به خانه آنها رفتیم و با پدرشان صحبت کردیم و به راستی که یک نظامی مخلص بود.

وی افزود: از شهید حبیبی که در جوار این شهدا به شهادت رسید هم بگویم که یکی از مردان دیندار بود.

آل‌هاشم تصریح کرد: نیروهای مسلح همیشه عزیزند و امروز یک  پیام به مردم و مسوولان دارد و آن این است که به خاطر این شهدا اختلافات را کنار بگذارید و به خاطر یک مسوولیت به جان هم نیافتید.

وی بیان کرد: حادثه دیروز درست است که سانحه است ولی آنها لباس رزم می‌پوشند  و می‌دانند که لباسش کفنش است ولی با این حال  این مسیر را انتخاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: همه یادتان می‌آید که لحظه ورود امام اولین افرادی که دست امام‌ را گرفتند، کارگروه نیروی هوایی بود.

وی یادآور شد: شهید لشکری نزدیک به بیست سال در عراق ماند و اسیر بود و با اینکه همه سعی کردند تا یک‌ کلمه علیه امام بگوید و حتی وعده خانه در لندن هم داده بودند ولی او این کار را نکرد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: بابایی‌ها، ستاری‌ها، اردستانی‌ها و همه خلبانان عزیز مردم هستند و به راستی این مردم نیروی مسلح خود را از صمیم قلب دوست‌شان دارد و تا این فرهنگ در بین مردم است هیچ آسیبی به انقلاب نخواهد رسید.

وی متذکر شد: شهید فلاحی عزیز یا به قول دوستان صادق عزیز و علیرضا حنیفه‌زاد می‌توانستند پرش کنند اما تنها هدف‌شان این بود که هواپیما را طوری بنشانند تا به مردم و مناطق مسکونی آسیبی نرسد اما خودشان را فدا کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.