4
مدیرعامل ایران خودرو تبریز:

خودروهای موجود در پارکینگ ایران خودرو تبریز به‌دلیل افزایش تولید و کسری قطعات است

  • کد خبر : 36822
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
خودروهای موجود در پارکینگ ایران خودرو تبریز به‌دلیل افزایش تولید و کسری قطعات است
مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: افزایش تولید خودرو در ایام پایانی سال و همچنین ماندگاری خودرو به‌دلیل کسری قطعات و از طرفی توزیع سایر خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو به شمالغرب کشور از مبدا سایت تبریز موجب افزایش خودرو در پارکینگ این سایت شده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، حمید حاجی زاد منصور با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: انباشتگی خودرو به دلیل افزایش حجم تولید روزانه این شرکت و انتقال به پارکینگ و همچنین ماندگاری خودروهای دارای کسری قطعات است و مفهوم دپوی خودرو به دلیل افزایش قیمت از سوی خودروساز نادرست است.

وی افزود: با توجه به تیراژ تولید خودرو در ایام پایانی سال، ارسال خودرو به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو به‌صورت روزانه حتی در روزهای تعطیل نیز به قوت خود ادامه دارد.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز تأکید کرد: پارکینگ ایران خودرو تبریز علاوه بر انتقال خودروهای تولید شده‌ی خود، مسئولیت انتقال سایر محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو از مبدا تبریز به شمالغرب کشور (استان‌های همجوار) را نیز بر عهده دارد.

حاجی زاد منصور افزود: به دلیل وضع قوانین جدید در خصوص شماره گذاری تمامی خودروهای صفر در محل کارخانه، تعداد زیادی از خودروهای تولیدی منتظر وصول پلاک از مبادی ذی‌ربط به پارکینگ هستند.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به ایام پایانی سالجاری و با رویکرد مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در حال حاضر تعداد زیادی از خودروها در حال تکمیل شدن و ارسال به مشتریان هستند.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز خاطرنشان کرد: آمار خودروهای موجود در پارکینگ به صورت مستمر به نهادهای نظارتی و سازمان صمت ارسال می‌شود و مفهوم احتکار خودرو در پارکینگ کاملا بی‌پایه و بی‌اساس است.

وی در پایان یادآور شد: تمامی خودروهای موجود در پارکینگ جزو تعهدات حوزه‌ی فروش بوده و قبلا به‌صورت پیش فروش فروخته شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.