4
سرپرست شهرداری تبریز مطرح کرد:

موافقت شورای اسلامی شهر با اختصاص اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و اتوبوسرانی

  • کد خبر : 36828
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
موافقت شورای اسلامی شهر با اختصاص اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و اتوبوسرانی
سرپرست شهرداری تبریز گفت: با نظر و تصویب اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز، بودجه قابل توجهی برای پروژه های مهم شهر از جمله آسفالت‌ریزی، نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی و همچنین قطار شهری اختصاص یافته است

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مهدی یوسفی با بیان اینکه شورای شهر تمرکز و توجه ویژه ای روی دغدغه های مهم شهروندان دارد، اظهار کرد: خوشبختانه اعضای محترم شورای اسلامی شهر، به مشکلات و مسائل شهری توجه ویژه ای دارند و بر این اساس تامین بودجه لازم و کافی برای پروژه هایی همچون آسفالت، ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای تکمیل خط ۱ قطار شهری، ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۶۸۰ میلیارد تومان آن در بودجه سازمان تعریف شده است. با این حال برای تکمیل خط ۲ قطار شهری، هزینه ۱۴ هزار میلیارد تومانی برآورد شده است.
سرپرست شهرداری تبریز عنوان کرد: یکی از تصمیمات مهم اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه علنی بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری، موافقت با پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی شهر در سال آینده بود که قطعا اثرات مثبتی در سیستم حمل و نقل عمومی شهر خواهد داشت.
وی با اشاره به رأی موافق اعضای شورای شهر تبریز مبنی بر پیش بینی ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت‌ریزی اساسی معابر اصلی و فرعی شهر در سال ۱۴۰۱، گفت: پیشنهاد شهرداری تبریز برای اختصاص ۱۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آسفالت‌ریزی اساسی شهر در سال ۱۴۰۱، در بررسی کمیسیون عمران و ترافیک و حمل و نقل شورای شهر به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت که این پیشنهاد نیز مورد موافقت شورای شهر قرار گرفت.
یوسفی تاکید کرد: قطعا با نظر و مصوبه های اخیر شورای اسلامی شهر، سال آینده تحول چشمگیری در موضوعاتی همچون آسفالت، سیستم حمل و نقل عمومی و پروژه بزرگ قطار شهری را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36828

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.