7
سرپرست شهرداری تبریز تشریح کرد:

از تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تا اجرای طرح استقبال از بهار

  • کد خبر : 36928
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
از تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تا اجرای طرح استقبال از بهار
سرپرست شهرداری تبریز در برنامه زنده تلویزیونی برنامه‌های در دست اجرای مدیریت شهری را تشریح کرد.

به گزارش آژانس خبری تبری من مهدی یوسفی عصر امروز در برنامه تلویزیونی تبریزیم با تاکید بر تصمیم مدیریت شهری بر تسریع در اجرا و اتمام پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: یکی از وظایف اساسی شهرداری تسهیل عبور و مرور شهروندان است که در این حوزه پروژه‌های عمرانی متعددی در حال اجراست.

او ادامه داد: اتمام برخی از پروژه‌های عمرانی و ترافیکی در شهر با تاخیر مواجه شده است که موجبات دلخوری شهروندان را فراهم آورده اما از اولین روز آغاز به کار خود بر ضرورت تسریع و اتمام این پروژه‌ها تاکید کردم.

سرپرست شهرداری تبریز تشریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم‌ رمپ یوسف‌آباد به پاسداران است که کارهای تملک و عمرانی آن در حال اجرا و اتمام است و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک تقدیم شهروندان عزیز شود.

او اضافه کرد: همچنین پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش نیز برای ما و شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باعث ایجاد ترافیک در آن نقطه از شهر شده و طی صحبت‌هایی که با پیمانکار داشتیم، بر ضرورت تسریع در تهیه اقلام مورد نیاز و عرشه‌گذاری تاکید کردیم.

یوسفی با بیان اینکه عملیات عمرانی پروژه های تقاطع غیر همسطح رسالت و روگذر های میدان شهید فهمیده به تازگی تسریع شده است، تصریح کرد: امیدوارم اتمام و تحویل این پروژه‌ها موجبات رضایتمندی شهروندان عزیزمان را فراهم سازد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه طرح استقبال از بهار توسط شهرداری‌های مناطق ، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه آغاز شده است، گفت: تبریز شهر اولین‌ها  و شهر پاک است و برای ما اهمیت زیادی دارد که ضمن حفظ این عناوین پرافتخار، میزبان خوبی برای گردشگران عزیزی که تبریز را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند، باشیم.

او عنوان کرد: در این راستا انجام عملیات مختلف از جمله خدمات محله‌ای، آسفالت‌ریزی، گلکاری، نصب المان‌های زیبا در ورودی‌های شهر و… در دستور کار قرار گرفته است.

یوسفی همچنین خبر داد: ۱۹ دستگاه اتوبوس نیز خریداری شده و به زودی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهرمان می‌شود؛ اولویت ما تزریق این اتوبوس‌ها به ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی است و با لطف خدا تا حدود ۱۰ روز دیگر این مهم به انجام می‌رسد.

او اشاره کرد: امیدواریم در سال آینده با تزریق اعتبارات دولتی و همچنین از محل درآمدهای شهرداری شاهد تحولی عظیم در حوزه اتوبوسرانی و همچنین نوسازی ناوگان تاکسیرانی باشیم و هماهنگی‌ها برای تزریق اعتبارات دولتی انجام شده است.

او در پایان با اشاره به آسفالت‌ریزی معابر گفت: شرایط جوی تبریز معمولا آسفالت معابر شهر ما را با مشکل مواجه می‌کند اما طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم بر اساس اولویت آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر را در دستور کار قرار داریم.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36928

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.