6

کشف کارگاه تولید مواد محترقه غیرمجاز در شبستر

  • کد خبر : 36872
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کشف کارگاه تولید مواد محترقه غیرمجاز در شبستر
فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از کشف کارگاه ساخت و تولید مواد محترقه غیرمجاز و کشف محموله بزرگ انتقال مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سرهنگ میرلطیف حسینی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید و فروش مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط افرادی در سطح شهرستان شبستر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی متهم؛ یک کارگاه تولید و ساخت مواد محترقه خطرناک را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل؛ بیش از ۲۰۰ هزار انواع مواد محترقه  و مواد اولیه مرتبط با تولید آن کشف و ضبط شد.
حسینی خاطرنشان کرد : در این عملیات ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شبستر افزود: در یک عملیات دیگر محموله بزرگ مواد محترقه دست ساز در مسیر شبستر به تبریز کشف شد و طی عملیاتی یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.
به گفته وی، ارزش مواد کشف شده ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ حسینی در پایان از مردم خواست کرد کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.