8
سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد:

نوسازی و بهسازی باکس‌های زباله در حداقل زمان

  • کد خبر : 36933
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
نوسازی و بهسازی باکس‌های زباله در حداقل زمان
سرپرست شهرداری تبریز بر ضرورت تنظیف و پاکسازی منطم شهر و ضدعفونی، گندزدایی، تعمیر و نوسازی باکس ها و جای باکس های زباله تاکید کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مهدی یوسفی صبح روز جمعه به همراه معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری طی بازدید از سطح مناطق به بررسی وضعیت خدمات ارائه شده در مناطق پرداخت.

سرپرست شهرداری در این بازدید با تقدیر از زحمات کارگران خدمات شهری، بر تنظیف و پاکسازی منظم تمامی معابر مناطق و محلات شهر تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت باکس و جای باکس‌های زباله در برخی مناطق بر ضرورت تعویض، نوسازی و رنگ آمیزی باکس ها و جای باکسهای تعبیه شده تاکید کرد.

گفتنی است در آستانه سال نو و در قالب طرح استقبال از بهار، تنظیف آماده سازی و پاکسازی تمامی مناطق دهگانه شهر شهر برای استقبال از بهار از دهم اسفند ماه شروع و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

سرپرست شهرداری تبریز در پایان سخنانش با تاکید بر تداوم بازدیدها از وضعیت فعالیت های عمرانی، خدماتی در سطح شهر گفت: فعالیت های خدمات شهری و عمرانی در شهرداری شب و روز و تعطیل و غیر تعطیل نمی شناسد و فعالیت کارگران خدوم شهرداری در بخش تنظیف، رفت و روب و جمع آوری پسماند و همچنین بخش های عمرانی گواهی بر این مساله است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.