12
نماینده ولی فقيه در دیدار اعضای مجمع قاریان تبریز؛

فعالیت‌های قرآنی رشد و توسعه چشمگیری یافته است

  • کد خبر : 37016
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
فعالیت‌های قرآنی رشد و توسعه چشمگیری یافته است
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: توجه به فعالیت های قرآنی و احیاء فرهنگ اُنس با قرآن، در حال حاضر که جوامع با رکود فرهنگی و تنزل مکارم اخلاقی مواجه شده‌اند، یک امر ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر آل‌هاشم در دیدار با اعضاء مجمع قاریان تبریز، ضمن ابراز رضایت و خرسندی از گزارش عملکرد مجمع، با تأکید بر لزوم ارتباط رسانه با مردم در خصوص برنامه تلویزیونی «قرآن نغمه‌سی» گفت: من برنامه «قرآن نغمه‌سی» را در ماه مبارک رمضان دیده ام و احساس میکنم که این برنامه در ارتباط با مخاطبین موفق بوده است.

نماینده محترم ولی‌فقیه در استان ضمن تشکر از زحمات همکاران و مدیران سازمان صدا و سیمای مرکز تبریز، اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم در ماه مبارک رمضان، این ویژه برنامه با شکل و شمایل جدید و آیتم های متنوع، دوباره ادامه داشته باشد تا باز هم به لطف چنین برنامه‌هایی، با قرآن مأنوس شویم.

در ابتدای این دیدار، حسین قربانی مدیرعامل مجمع قاریان تبریز، ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد و فعالیت‌های سال‌های اخیر مجمع قاریان تبریز، در خصوص روند برگزاری مسابقه پخش زنده تلویزیونی «قرآن نغمه‌سی» گفت: این مسابقه با همفکری و همکاری جمعی از اساتید، پیشکسوتان و با تشکیل تیم‌های تخصصی توسط مجمع قاریان تبریز، طراحی و در شبکه استانی سهند به صورت زنده اجرا شده که طبق نظرسنجی‌ها، خوشبختانه در دو سال اخیر، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند.

این استاد قرآن ضمن تشکر از اساتید حاضر در جلسه، خاطرنشان کرد: مسابقه تلویزیونی «قرآن نغمه‌سی» علیرغم اجرا در مدت زمان کوتاه، بخشهای مختلفی از مفاهیم، قرائت و حفظ را شامل گردیده و در حال ارتقاء کیفیت و نوآوری‌های خلاقانه است.

وی افزود: در دو سال اخیر در هر برنامه ۵۴ نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم از طریق آزمون ورودی برای حضور در تلویزیون انتخاب شدند که ۳۴ نفر از منتخبین در سال دوم از چهره های جدید بوده اند.

 

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.