14
رئیس اداره گاز شهرستان اهر خبر داد:

افزایش ظرفیت گازرسانی در شهرستان اهر

  • کد خبر : 37139
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۳
افزایش ظرفیت گازرسانی در شهرستان اهر
رئیس اداره گاز شهرستان اهر گفت: با احداث خط دوّم 10 اینچ به منظور تأمین جریان گاز پایدار در شهرستان و روستاهای تابعه ظرفیت ایستگاه های گازرسانی در شهرستان اهر افزایش یافته است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن عزیز عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: گاز مصرفی این شهرستان ابتدا از طریق خط تغذیه ۱۲ اینچ محور دوزدوزان تأمین می گردید که با توجه به موقعیت سرد آب و هوایی منطقه و افزایش آمار مصرف‌کنندگان تحت پوشش گاز، براساس‌تمهیدات به عمل آمده به منظور ایجاد زیرساخت‌های فنی مورد نیاز برای پایداری جریان گاز شهرستان، از طریق خط انتقال ۱۶ اینچ منشعب از خط ارمنستان، لینک خطوط انتقال گاز، افزایش ظرفیت ایستگاه کوسالار و احداث خط تغذیه ۱۰ اینچ جدید، ظرفیت گازرسانی در شهرستان چند برابر شده است.

وی با اشاره به وضعیت گازرسانی در شهرستان اهر افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد بخش شهری و ۹۹٫۵ درصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.

رییس اداره گاز شهرستان اهر تصریح کرد: ۱۷۹ روستای شهرستان با خانواری بالغ بر ۹ هزار و ۷۴۱ نفر تحت پوشش گاز طبیعی بوده و صرفاً تأمین گاز ۱۹ روستا با خانواری بالغ بر ۱۰۰ نفر باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان گازدار شده، اظهار داشت: گازرسانی به ۱۰ روستای جدید در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد.
عزیزی خاطرنشان کرد: امسال جریان گاز ۱۲ واحد تولیدی و کشاورزی در قالب مصوبه شورای اقتصاد تأمین شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.