12
از سوی سرپرست شهرداری تبریز صورت گرفت:

اعلام آخرین اخطار به شرکت پیمانکار پروژه‌های روگذر ارتش، شهید فروزنده و رسالت

  • کد خبر : 37222
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
اعلام آخرین اخطار به شرکت پیمانکار پروژه‌های روگذر ارتش، شهید فروزنده و رسالت
سرپرست شهرداری تبریز از اعلام آخرین اخطار در خصوص تسریع در اجرا و اتمام سه پروژه‌ عمرانی به پیمانکار مربوطه خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مهدی یوسفی صبح امروز در جلسه‌ای که در محل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان با حضور مدیران شهرداری و نماینده پیمانکار سه پروژه تقاطع غیرهمسطح برگزار شد، گفت: واقعیت این است که سرعت کند روند پیشرفت پروژه‌های روگذر شهید فلاحی (ارتش)، شهید فروزنده و رسالت باعث تکدرخاطر شهروندان و ایجاد مشکلات زیاد ترافیکی و شهری شده و لزوم تسریع در اجرا از سوی پیمانکار بیش از پیش مورد تاکید است.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز بیش از تعهدات خود در قبال قرارداد این پروژه‌ها عمل کرده اما متاسفانه پیمانکار مربوطه با توجیهات مختلف، روند نامناسبی را در اجرای پروژه‌ها در پیش گرفته و پیشرفت پروژها مورد قبول مسئولین شهرداری نیست.

یوسفی تصریح کرد: بر این اساس بازه زمانی یک هفته ای به پیمانکار مهلت داده شده در خصوص تغییر روند و تسریع در اجرای پروژه‌ها اقدام کند، در غیر این صورت شهرداری نسبت به استفاده از ابزارهای قانونی و در اختیار برای برخورد قهری اقدام خواهد کرد.

سرپرست شهرداری تبریز امروز همچنین از تولیدات شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان بازدید کرد و ضمن ارزیابی‌ مثبت این تولیدات عنوان کرد: خوشبختانه گام‌های مثبتی برای خودکفایی شهرداری در تولید قطعات بتنی برداشته شده و امیدواریم این روند تداوم داشته و شاهد گسترش تولیدات و فعالیت‌های این شرکت باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.