9
رئیس اداره گاز شهرستان مراغه بیان نمود:

شمار مشترکین گاز شهرستان مراغه به ۱۰۱ هزار و ۷۶۶ مشترک رسید

  • کد خبر : 37202
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
شمار مشترکین گاز شهرستان مراغه به ۱۰۱ هزار و ۷۶۶ مشترک رسید
رئیس اداره گاز شهرستان مراغه گفت: با اتمام گازرسانی به 10 روستای جدید، شمار مشترکین گاز شهرستان به 101 هزار و 766 مشترک رسید.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، حسین دهقانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با بهره مندی ۱۰ روستای جدید در قالب ۲۵۷ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی، درصد بهره‌مندی خانوار روستایی این شهرستان به ۹۸٫۹۶ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون گازرسانی به ۵ روستای این شهرستان با شتاب مطلوبی در حال اجراست که به زودی و پس از به ثمر رسیدن این پروژه‌های اجرایی، شاهد افزایش درصد بهره‌مندی کل شهرستان به ۹۹٫۴۲ درصد خواهیم بود و در برنامه های سال آتی علاوه بر ۲ روستا که عملیات اجرایی آن در دهه فجر سال جاری آغاز گردیده، ۱۱ روستای دیگر با ۳۴۹ خانوار برای اجرای عملیات گازرسانی، پیمان‌سپاری خواهد گردید.

رئیس اداره گاز شهرستان مراغه با اشاره به نزدیک بودن اتمام گازرسانی شهری و روستایی در شهرستان مراغه تصریح کرد: اولویت اداره گاز پس از توزیع گاز در بین تمامی خانوارهای این شهرستان، حفظ و نگهداری و مقاوم‌سازی تأسیسات گاز و افزایش ظرفیت گازرسانی به بخش‌های زیرساختی نظیر صنعت و تولید خواهد بود.
دهقانی خاطرنشان کرد: امسال ۶ واحد صنعتی جدید به شمار ۳۲۷ واحد صنعتی گازدار در شهرستان مراغه افزوده شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.