9
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تبریز با مرکز تحقیقات مدیریت و پیشگیری مصدومیت‌های حوادث ترافیکی

  • کد خبر : 37342
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تبریز با مرکز تحقیقات مدیریت و پیشگیری مصدومیت‌های حوادث ترافیکی
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز از امضای تفاهمنامه همکاری شهرداری تبریز با مرکز تحقیقات مدیریت و پیشگیری مصدومیت های حوادث ترافیکی خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، وحید نواداد با اعلام خبر فوق گفت: افزایش توان علمی، محاسباتی، پژوهشی و تحقیقاتی دست‌اندرکاران حوزه حمل و نقل مدیریت ترافیک شهری و افزایش ایمنی و کاهش صدمات ناشی از حوادث ترافیکی، از مهم‌ترین اهداف این تفاهمنامه است.

وی ادامه داد: براساس این تفاهمنامه دوره های آموزشی جهت افزایش سطح دانش ترافیکی همچنین استخراج راهکارهای عملیاتی جهت افزایش ایمنی ترافیکی و آسیب‌شناسی طرح‌های ایمنی ترافیکی صورت خواهد پذیرفت.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز در خصوص تعهدات مرکز تحقیقات مدیریت و پیشگیری از مصدومیت‌های حوادث ترافیکی اظهار کرد: مشارکت علمی در تدوین برنامه استراتژیک ایمنی ترافیک کلانشهر تبریز و برنامه‌های عملیاتی کوتاه مدت در حیطه، همکاری در ارزیابی سلامت جسمانی و روانی رانندگان حرفه ای شهرداری تبریز، همکاری در پایش آمار و تصادفات شهر تبریز و همچنین پشتیبانی علمی و فنی در مداخلات جامعه محور جهت ارتقا ایمنی ترافیک، از جمله تعهدات مهم مرکز تحقیقات است.

عضو شورای ترافیک استان همکاری در ایجاد دسترسی به داده های ترافیکی جهت استفاده در طرحهای تحقیقاتی مشترک را از تعهدات شهرداری تبریز در این تفاهم نامه ذکر کرده و افزود: همکاری در استفاده از دوربین های تردد شهری جهت انجام مطالعات رفتارشناسی و تحلیل حوادث، جمع‌آوری داده‌های موردنیاز در طرح‌های ایمنی ترافیک و تامین هزینه‌های مالی فعالیت های مشترک و حمایت مالی و علمی از طرح ها و پایان نامه ها در راستای پیشگیری از حوادث رانندگی، از تعهدات دیگر شهرداری تبریز در این تفاهم نامه است.

نواداد مدت زمان این تفاهمنامه را دو سال عنوان کرد و اظهارامیدواری کرد تا با اجرای کامل این تفاهمنامه شاهد افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و صدمات ناشی از آن در سطح شهر تبریز باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.