7
سرپرست شهرداری تبریز خبر داد:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان جهت خرید اتوبوس جدید در سال آینده

  • کد خبر : 37370
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان جهت خرید اتوبوس جدید در سال آینده
سرپرست شهرداری تبریز از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان جهت خرید اتوبوس جدید در سال آینده خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ مهدی یوسفی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص خرید ۱۹ دستگاه اتوبوس جدید اظهار کرد: اعتبار خرید اتوبوس های جدید از طریق اوراق مشارکت بوده است که از شورای پنجم آغاز و در اوایل شورای ششم به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: اوایل شورای ششم اوراق مشارکت تایید شده‌ و مقرر شد رقم ریالی آن مطابق قرارداد به ایران‌خودرو پرداخت شود. همچنین سه دستگاه اتوبوسی که از زمان شورای پنجم چک برگشت داشت، به همراه ۱۶ اتوبوس دیگر خریداری شد.

سرپرست شهرداری تبریز عنوان کرد: برای سال آینده در نظر داریم ۲۰۰ میلیارد تومان به خرید اتوبوس اختصاص دهیم که اگر دولت سهم ۸۰ درصدی خود را پرداخت کند، شهرداری نیز ۲۰ درصد باقی‌مانده را پرداخت می‌کند و اتوبوس‌های جدیدی به ناوگان اضافه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت جدی شهرداری تبریز در حوزه آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های شهر، گفت: لکه‌گیری معابر و خیابان‌ها در هر منطقه با فعالیت سه تا پنج اکیپ آغاز شده و همچنان تداوم دارد.

یوسفی از آمادگی شهرداری تبریز برای گرامیداشت اعیاد شعبانیه خبر داد و افزود: شهر برای گرامیداشت اعیاد شعبانیه آماده است و در این خصوص نسبت به تزیین و نورپردازی اماکن و نورافشانی اقدام شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.