3
سرپرست شهرداری تبریز اعلام کرد:

پرداخت عیدی کارگران شهرداری طبق روال سال‌های گذشته

  • کد خبر : 37587
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
پرداخت عیدی کارگران شهرداری طبق روال سال‌های گذشته
سرپرست شهرداری تبریز گفت: امسال نیز عیدی کارگران شهرداری همانند سنوات قبل خواهد بود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، مهدی یوسفی با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به پیگیریهای صورت گرفته ، دیوان عدالت اداری با پذیرش درخواست اعمال ماده ۹۱، مقرر کرد عیدی کارگران شاغل در شهرداریها ، مشمول قانون کار و شاغل در دستگاه‌های اجرایی ، مطابق مصوبه شورای عالی کار پرداخت شود.

وی افزود: این موضوع با پیگیری‌های به عمل آمده توسط سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور و مجمع شهرداران کلانشرهای ایران در جلسه امروز هیئت عمومی دیوان عدالت اداری تحقق یافت.

یوسفی خاطرنشان کرد: بر این اساس کارگران عزیز شهرداری تبریز هیچ نگرانی بابت پرداخت عیدی نداشته باشند و عیدی طبق روال سال‌های گذشته (دوبرابر حقوق) پرداخت می‌شود.

 

سرپرست شهرداری تبریز افزود: جادارد از همراهی و مساعدت شورای محترم شهر در تصویب دو فوریت لایحه دوفوریتی شهرداری برای جلوگیری از بروز مشکل مالی برای کارگران شهرداری ، امروز اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز با دو فوریت لایحه شهرداری در خصوص پرداخت عیدی کارگران شاغل در شهرداری مطابق با پرداختی دولت موافقت کرده بودند که بر این اساس، به شهرداری اجازه داده می شد نسبت به ترمیم عیدی کارگران مبنی بر پرداخت کامل عیدی کارگران به هر یک از کارگران از محل بودجه رفاهی، اقدام نمایند که با رای دیوان این مشکل نیز حل شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.