5
برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛

افتتاح مرکز خیریه نسل روشن با محوریت اشتغال و کارآفرینی نوجوانان و جوانان در تبریز

  • کد خبر : 37582
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
افتتاح مرکز خیریه نسل روشن با محوریت اشتغال و کارآفرینی نوجوانان و جوانان در تبریز
برای اولین بار در سطح کشور، مرکز خیریه و نیکوکاری با محوریت اشتغال و کارآفرینی نوجوانان و جوانان دهه ٧۰ و ٨۰، در جنوب غرب تبریز، افتتاح و آغاز بکار کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، رضا زباندار در مورد نحوه فعالیت این مرکز گفت: اشتغال و ایجاد درآمد پایدار برای جوانان و نوجوانان، بهترین راه حل برای خودکفایی و عدم نیازمندی این قشر از جامعه است چرا که با ایجاد یک شغل و درآمد پایدار، آنها را از لحاظ مالی و درآمد تحت پوشش قرار می دهیم.

مدیرعامل و مؤسس این مرکز نیکوکاری گفت: ظرفیت های خوبی در منطقه برای ایجاد مراکز تولیدی کوچک و زود بازده، مشاغل کوچک کشاورزی، خانگی و… وجود دارد، که اگر خیرین کمک کنند تا بستر و شرایط اولیه شروع به فعالیت این طرح‌ها را فراهم کنیم، مسلما خود افراد هم با پشتکار و اراده خود، استارت کار را خواهند زد.

فرمانده پایگاه مقاومت امیرالمومنین آخماقیه در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی و عیدانه که در حاشیه آئین افتتاح مرکز نیکوکاری نسل روشن برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، با حمایت سپاه ناحیه امامت، حوزه علی اصغر(ع) پایگاه مقاومت امیرالمومنین آخماقیه، کانون خدمت رضوی امیرالمومنین و هولدینگ آرمان، ۱۰۰ بسته معیشتی و ٣۵۰ بسته عیدانه، شامل کیف و کفش، تهیه و توزیع شد.

رضا زباندار افزود: در این منطقه و پایگاه که جزء فعال‌ترین مناطق در زمینه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به شمار می‌رود، از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور تا به امروز، حدود ۸ هزار بسته معیشتی، بهداشتی، لوازم‌التحریر و عیدانه، تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه همچنان به برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه ادامه خواهند داد، گفت: برنامه‌ریزی مرحله بعدی رزمایش کمک مؤمنانه در منطقه جنوب‌غرب تبریز، برای ماه مبارک رمضان هست که برای حمایت از خانواده‌های نیازمند در آستانه ماه رمضان، بسته‌های معیشتی، تهیه و توزیع خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.