5

بهره‌مندی ۹۹٫۸ درصد خانوار روستایی شهرستان مرند از گاز طبیعی

  • کد خبر : 37563
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
بهره‌مندی ۹۹٫۸ درصد خانوار روستایی شهرستان مرند از گاز طبیعی
رئیس اداره گاز شهرستان مرند گفت: امسال با اتمام گازرسانی به 4 روستای شهرستان مرند، درصد بهره مندی خانوار روستایی به 99.8 درصد افزایش یافته و به اتمام گازرسانی خانگی نزدیک شده‌ایم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، یحیی قاسم‌زاده در تشریح عملکرد گازرسانی در شهرستان مرند افزود: در حال حاضر این شهرستان با ۱۱۲ هزار و ۹۱۲ مشترک تحت پوشش گاز طبیعی، از لحاظ گازرسانی در ردیف شهرستان های سبز قرار دارد.

وی اظهار داشت: برای تأمین این بهره‌مندی شهری و روستایی یک هزار و ۶۸۹ کیلومتر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف اجرا و ۵۷ هزار و ۶۷۹ انشعاب گاز واگذار شده است.

قاسم زاده به اقدامات شاخص در حوزه حفظ پایداری گاز مشترکین اشاره و تصریح کرد: بمنظور حفظ پایداری جریان گاز مشترکین، پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه‌های C.G.S مرند و C.G.S قرمزی قشلاق و احداث ساختمان و شبکه وتاسیسات مکانیکال، یک ایستگاه T.B.S در شهر مرند، مراحل پیمانسپاری را طی نموده و در سال آتی اجرا خواهد شد. همچنین پروژه لوپ محور صنعتی قرمزی قشلاق به کشکسرای با اجرای ۱۳ کیلومتر خط تغذیه ۱۰ اینچ درحال اجرا بوده که سهم مهمی در تأمین گاز صنایع و مراکز تولیدی و حفظ پایداری گاز مصرف‌کنندگان خواهد داشت.

رئیس اداره گاز شهرستان مرند در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد گازرسانی به بخش تولیدی و صنعتی شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: امسال جریان گاز ۴۸ واحد تولیدی در قالب مصوبه شورای اقتصاد تأمین گردیده و شمار کل تعداد واحدهای صنعتی گازدار شده از محل این طرح به ۱۸۱ واحد افزایش یافته است. همچنین پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی شماره ۲ مرند با اجرای ۵۴۸ متر خط تغذیه و احداث یک ایستگاه تقلیل فشار، به اتمام رسیده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.