6
در ایام نوروز اجرا می‌شود؛

محدودیت تردد ماشین آلات سنگین در داخل شهر جلفا

  • کد خبر : 37633
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
محدودیت تردد ماشین آلات سنگین در داخل شهر جلفا
براساس تصمیمات اتخاذ شده در سی و سومین جلسه شورای ترافیک منطقه آزاد ارس، از 25 اسفند تا 15 فروردین 1401 برای تردد ماشین آلات سنگین و تریلر ها از داخل شهر جلفا، محدودیت ترافیکی ایجاد می‌ شود.

به گزارش آژانس خبری ‌تبریزمن، سی و سومین جلسه شورای ترافیک منطقه آزاد ارس به ریاست معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس و با حضور مدیران معماری و شهر سازی، گردشگری، املاک، حراست و بازرسی این سازمان، فرماندهی انتطامی، پلیس راه و راهور همچنین روسای ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان جلفا و مدیرپایانه مرزی و شهردار جلفا و دبیر شورای ترافیک در محل سالن اجلاس سایت اداری برگزار گردید.
در این جلسه مقرر شد از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برای تردد ماشین آلات سنگین و تریلر ها از داخل شهر جلفا، محدودیت ترافیکی ایجاد شود.
همچنین مقرر شد هر گونه عملیات اجرایی عمرانی و حفاری در محورهای مواصلاتی اصلی، ترافیکی و درون شهری از پانزدهم اسفندماه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ممنوع شود.
هماهنگی برای استقبال ایمن از سال جدید، اجرای طرح های ترافیکی برای کاهش آمار تصادفات در دوران پیک مسافرت های نوروزی از دیگر موارد مهمی بود که در این جلسه مطرح و بعد از بررسی به تصویب شورای ترافیک منطقه آزاد ارس رسید.
گفتنی است مسیر جایگزین تردد ماشین آلات سنگین در ایام نوروز در مبادی ورودی توسط تابلوها و علایم و بنر های پیش آگاهی اطلاع رسانی می شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.