5
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

اعتقاد به نظام رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 37651
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
اعتقاد به نظام رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم استمرار حرکت‌های انقلابی برای تداوم و ماندگاری نظام اسلامی، گفت: اعتقاد به نظام رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در همایش ائمه جمعه آذربایجان شرقی اظهار کرد: استمرار انقلاب یعنی اینکه ما هدف‌های انقلاب و همه‌ی نیازهای امروز و فردا را که ما را به آن هدف‌ها می‌رساند، در نظر بگیریم و این نیازها را بر طرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف‌های انقلاب پیشرفت کشور، عدالت اجتماعی، اقتدار و تشکیل جامعه اسلامی و رسیدن به تمدّن نوین اسلامی است، گفت: برای استمرار انقلاب باید دید برای رسیدن به این هدف‌ها چه کارهایی لازم است و آن کارها را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: نهضت‌ها و انقلاب‌هایی را در دنیا سراغ داریم که در ابتدا خوب شروع شدند و گام‌های مهمی هم برداشتند اما به پیروزی دست پیدا نکردند.

وی افزود: اصحاب نهضت و انقلاب‌ها اعم از سردمداران، پیروان و آحاد مردمی از ادامه مسیر به دلایلی مانند خستگی، ناامیدی، ترس و سرگرمی به بازیچه‌های مادّی و اختلافات داخلی منصرف شدند و نهضت آنها به پیروزی نرسید؛ بنابراین باید توجه داشت که ادامه و استمرار، رمز پیروزی هر حرکتی است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: برنامه برگزاری میز خدمت پیش از خطبه‌های نماز جمعه در کشور از نماز جمعه تبریز کلید خورد و در چند ماه اخیر با پیگیر استاندار و فرمانداران حضور مسئولان استانی طبق برنامه و زمانبندی پر رنگ شده است و مردم موضوعات و مشکلات خود بی‌واسطه از مدیران کل پیگیری می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه کارهای برجسته‌ای در استانداری آذربایجان شرقی انجام شده است، گفت: ارتباط و رایزنی‌های با سفرا و سرکنسول‌های کشورهای همسایه و حضور و پیگیری مسائل اقتصادی در کشورهای همسایه، سرکشی به کارخانه‌ها و مراکز اقتصادی استان و حضور میدانی در موضوعات مختلف و محله‌های مختلف از جمله این موارد است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.