4
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز:

رسالت راهیان نور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان کشور است

  • کد خبر : 37678
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
رسالت راهیان نور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان کشور است
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در مراسم اعزام اولین کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: رسالت راهیان نور، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان کشور است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سرهنگ پاسدار پوراسماعیل از اعزام سه کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی و جنگی خبر داد و افزود: در مرحله اول ۶ اتوبوس متشکل از ۳۵۰ نفر همراه با عوامل اجرایی ناحیه امامت رهسپار مناطق عملیاتی شدند، که دو کاروان دیگر نیز در هفته آتی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه آیندگان باید بدانند که آرامش کنونی نشأت گرفته از چه رشادت ها و حماسه هایی است، گفت: نسل باکری ها در ایران اسلامی همچنان در قالب گروه های جهادی رنگ و بوی رشادت و از خود گذشتگی یادگاران هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داشته اند.

پوراسماعیل با یادآوری نقش مردم در حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این ارزش ها را مردم ایجاد کرده و در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت هم مردم بودند که به صحنه آمده و پشتیبان نظام بودند.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور در راستای تداوم پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی است، افزود: حضور جوانان و بسیجیان در قالب راهیان نور در مناطق جنگی، موجب تحریف نشدن ارزش های دفاع مقدس و نهادینه شدن ارزش ها انقلاب در بین نسل جوان جامعه خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.