15

مسابقات دو صحرانوردی کارگران کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی یزد برگزار شد

  • کد خبر : 37654
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
مسابقات دو صحرانوردی کارگران کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی یزد برگزار شد
همزمان با اعیاد شعبانیه مسابقات دو صحرانوردی کارگران کشور به همت انجمن دوومیدانی کارگران ایران و هیات ورزش کارگری و انجمن دوومیدانی کارگران استان یزد با حمایت شرکت فولاد آلیاژی یزد در روزهای 16 و 17 اسفند برگزار و تیم ها و نفرات برتر معرفی شدند.
به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد؛ پرونده مسابقات دوصحرانوردی ویژه کارگران کشور با برگزاری مسابقات ویژه آقایان در روز دوم و با معرفی نفرات و تیم های اول تا سوم بسته شد.
در روز دوم، رقابتهای آقایان کارگر کشور با حضور ورزشکارانی از ۱۳ استان ۱۴ تیم در دو رده سنی زیر ۴۰ و بالای ۴۰ سال برگزار شد.
سیدرمضان میرصادقی از استان مازندران اولین کسی بود که موفق به عبور از خط پایان شد و مدال طلای بالای ۴۰ را به گردن آویخت.
در ادامه حسین دهقانپور ورزشکار تیم فولاد آلیاژی یزد توانست با عبور از خط پایان بعنوان نفر دوم، به روی سکو برود و مدال نقره را کسب کند.
مقام سوم در رده سنی بالای ۴۰ نیز به مهدی عرب از سمنان رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.
مسابقات در رده سنی (آزاد) زیر ۴۰ سال پیگیری شد و نفر اول این بخش پژمان کرزه ای از همدان بود که با عبور از خط پایان صاحب گردن آویز مدال طلا شد.
مقام دوم این رده سنی به ورزشکاری از خراسان رضوی رسید و امیرحسین صفری موفق به کسب گردن آویز نقره شد.
مقام سوم نیز به رحیم دیبایی از تیم مس سونگون ورزقان آذربایجان شرقی رسید.
تیم مس سونگون ورزقان به نمایندگی از آذربایجان شرقی نیز با کسب امتیاز منفی ۱۶ بالاتر از سایر رقبا مقتدرانه بر سکوی نخست و قهرمانی بخش تیمی ایستاد. تیمهای خراسان رضوی و مازندران نیز به ترتیب با منفی ۲۷ و منفی ۳۲ امتیاز رتبه های دوم و سوم را بدست آوردند تا به این ترتیب پرونده مسابقات دوصحرانوردی کارگران کشور بسته شود.
در ادامه در مراسمی با حضور مدیرکل و برخی مدیران و روسای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی استان، معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس تربیت بدنی شرکت فولاد آلیاژی یزد، رئیس انجمن دوومیدانی کارگران کشور، نماینده فدراسیون ورزش کارگری، رئیس و برخی از اعضای هیات ورزش کارگری به نفرات و تیمهای برتر علاوه بر کاپ و مدال، جوایزی اهدا شد.
گفتنی است این رقابتها به مدت دو روز به میزبانی استان یزد و با حمایت شرکت فولاد آلیاژی یزد و نظارت و همراهی فدراسیون ورزش کارگری و انجمن دو و میدانی کارگران کشور در دهکده مقاومت یزد برگزار شد.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.