5

توصیه های مهم امام جمعه تبریز به شهردار منتخب

  • کد خبر : 37731
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
توصیه های مهم امام جمعه تبریز به شهردار منتخب
امام جمعه تبریز خطاب به شهردار منتخب تبریز گفت: تکریم ارباب رجوع را با تسهیل و تسریع کار مردم انجام دهید و در رفع تبعیض و مبارزه با فساد اداری و مالی و شفافیت در قراردادها پیشقدم باشید.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر  محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز که یعقوب هوشیار شهردار منتخب تبریز نیز حضور داشت، اظهار کرد : آرزوی موفقیت برای یعقوب هوشیار شهردار منتخب تبریز که توسط شورای اسلامی شهر انتخاب شده  دارم و امیدوارم در این مسولیت مهم موفق باشد.

وی با قدردانی از مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز  و عباس رنجبر شهردار سابق تبریز افزود : امید است شهردار جدید با اعضای شورای شهر چه آن‌هایی که در شورای شهر به ایشان رای دادند چه آن هایی که رای ندادند مشورت و همفکری کند تا بتوانند با وحدت و همدلی  برای عمران و آبادانی این شهر قهرمان پرور تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مدیریت جدید شهرداری کارشان را با نیت خدایی و برای محض رضای خدا آغاز کنند.

وی بابیان اینکه مردم سهم خواهی سیاسی و جناحی را برنمی‌تابند خاطر نشان ساخت: شهردار نباید زیر بار سهم خواهی ها برود و البته عدول از برنامه مصوب شورا هم باید ممنوع باشد.

آل‌هاشم از  مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز و عباس رنجبر شهردار سابق تبریز قدردانی بر تلاش برای تحقق معماری اسلامی و ترویج سبک زندگی ایران اسلامی و  اقدام عملی برای حل مشکلات حاشیه نشینی نیز تاکید کرد.

وی  در عین حال به همکاری و تعامل دایمی بین اعضا و شهردار برای حل مشکلات شهر تبریز اشاره داشت و  همکاری و همفکری مستمر با جوانان و اساتید و نخبگان، توجه خلاقانه به زیباسازی شهر، توجه جدی به بهداشت عمومی، ایجاد و توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی را از دیگر اولویت های مهم شهر تبریز دانست که باید مد نظر مدیریت جدید شهرداری باشد

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.