5

بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از واحدهای صنعتی و تولیدی ارس

  • کد خبر : 37902
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
همزمان با سفر وزیر کشور به منطقه آزاد ارس، معاون اقتصادی وزیر کشور از چند واحد تولیدی ارس بازدید کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد ارس؛ همزمان با سفر وزیر کشور به منطقه آزاد ارس، دکتر کوشش تبار معاون اقتصادی وزیر کشور نیز از واحدهای تولیدی_صنعتی ارس بازدید کرده و در جریان مسایل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

فرآیندهای قانونی اعمال شده از سوی برخی دستگاه ها و نهادهای ملی و دولتی که مخالف با قوانین مناطق آزاد کشور می باشد از جمله فرآیند های ثبت سفارش، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر حقوق بگیران، ترخیص کالا و رویه های گمرکی از عمده ترین مشکلاتی بود که از سوی سرمایه گذاران و تولیدکننده گان ارس در این بازدید عنوان شد.

کوشش تبار در جریان بازدید ضمن تلاش برای دریافت دقیق مسایل و مشکلات فعالین اقتصادی در صورت لزوم برخی از مشکلات را مستقیم از مسولین مربوط طرح و پیگیری می نماید.

لازم به ذکر است معاون اقتصادی وزیر کشور از واحد های صنعتی جلفا کاران ارس، ارس خودرو دیزل(آمیکو)، شمس لبن، پاناچوب، الکا آذربافت و برلیانس بازدید کرد.
کلامی معاون اقتصادی استاندار و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این بازدید کوشش تبار را همراهی کردند.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.