8

شناسایی و کشف ۹۵دستگاه استخراج رمز ارز از یک کارگاه در ایلخچی

  • کد خبر : 37897
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
شناسایی و کشف ۹۵دستگاه استخراج رمز ارز از یک کارگاه در ایلخچی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف 95دستگاه استخراج رمز غیرمجاز ارز دیجیتال از یک کارگاه واقع در ایلخچی در حوزه‌ی بهره‌‌برداری مدیریت برق شهرستان اسکو توسط همکاران این شرکت خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عباس حسامی با بیان اینکه در کنار کشف‌ مراکز غیرمجاز بزرگ استخراج رمز ارز، روزانه دستگاه‌های غیرمجازی در واحدهای مسکونی و تجاری داخل شهر شناسایی و کشف می‌شوند، گفت: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند با اطلاع واصله توسط اداره اطلاعات شهرستان اسکو مبنی بر وجود تعداد قابل توجهی ماینر در کارگاهی در ایلخچی با مجوز مقام قضایی بخش ایلخچی و با حضور عوامل اداره برق، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات با حفظ حقوق شهروندی و رعایت موازین شرعی و قانونی، یک مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز و کالای قاچاق ماینر را شناسایی و کشف کنند.

وی در تشریح این عملیات گفت: در این بازدید ۴۳دستگاه ماینر روشن که هنگام مراجعه در حال کار بوده‌اند، تعداد ۲۸دستگاه ماینر خاموش و تعداد ۲۴دستگاه کارت گرافیکی روشن توسط همکاران مدیریت برق شهرستان اسکو کشف شدند. توان مصرفی دستگاه‌های رمز ارز کشف شده ۱۹۰کیلووات بود.

حسامی یادآور شد: همچنین ۱۱دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز دیجیتال نیز از دو انشعاب دیگر توسط همکاران مدیریت برق شهرستان اسکو کشف و شناسایی شد که مجموع دستگاه‌های ماینر کشف شده در منطقه‌ی ایلخچی طی یک ماه گذشته به ۱۰۶دستگاه رسید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=37897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.