7
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

دولت به‌دنبال کسب درآمد از طریق تامین میوه شب عید نیست/قیمت نهایی ۳ میوه اصلی در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 38201
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
دولت به‌دنبال کسب درآمد از طریق تامین میوه شب عید نیست/قیمت نهایی ۳ میوه اصلی در آذربایجان شرقی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت به‌دنبال کسب درآمد از طریق تامین شب عید نیست و از این طریق می‌خواهد از طبقه‌ی محروم جامعه حمایت کند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمد کلامی در خصوص میوه‌ی شب عید در استان اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای استاندار شخصا در این خصوص نظارت داشته است و از طرفی نیز تلاش دولت بر تأمین میوه‌های باکیفیت در ایام آخر سال و شب عید است، لذا در روز توزیع میوه‌ی شب عید نیز قطعا نظارت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: توزیع و تأمین پرتقال، سیب زرد و سیب قرمز به‌عنوان سه میوه‌ی اصلی شب عید با کیفیت خوب و قیمت مناسب در دستور کار ما قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط با قیمت نهایی میوه‌ی شب عید در استان نیز گفت: قیمتی که سازمان صمت استان پیشنهاد داده بود، براساس کیفیت بالای میوه‌ها بود ولی با توجه به اینکه هدف دولت از تامین و توزیع میوه‌ی شب عید کسب درآمد نیست و دولت به‌دنبال حمایت از طبقات محروم جامعه است، لذا قیمتی که نهایی و اعلام خواهد شد، بر این اساس است که برای پرتقال بازه‌ی ۹ الی ۱۰ هزار تومان، برای سیب زرد بازه‌ی ۱۰ الی ۱۱ هزار تومان و برای سیب قرمز نیز ۱۲ الی ۱۳ هزار تومان در نظر گرفته خواهد شد و مابقی قیمت‌ها به‌صورت یارانه توسط دولت پرداخت خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.