5
شوک به اتاق بازرگانی در روزهای پایانی سال؛

۴۲ مدیر اتاق بازرگانی بازخرید شدند/ احتمال استعفای شافعی از ریاست اتاق بازرگانی در ابتدای سال آینده

  • کد خبر : 38346
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۷
۴۲ مدیر اتاق بازرگانی بازخرید شدند/ احتمال استعفای شافعی از ریاست اتاق بازرگانی در ابتدای سال آینده

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از «نود اقتصادی»، اتاق بازرگانی که سال پر حاشیه‌ای را پشت سر می‌گذراند در آخرین روزهای سال هم با یک خبر جنجالی دیگر حاشیه ساز شد. ۴۲ مدیر اتاق بازرگانی در روزهای پایانی سال با درخواست بازخریدی، اتاق بازرگانی را ترک کردند تا عملا اتاق بازرگانی در ابتدای […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از «نود اقتصادی»، اتاق بازرگانی که سال پر حاشیه‌ای را پشت سر می‌گذراند در آخرین روزهای سال هم با یک خبر جنجالی دیگر حاشیه ساز شد.

۴۲ مدیر اتاق بازرگانی در روزهای پایانی سال با درخواست بازخریدی، اتاق بازرگانی را ترک کردند تا عملا اتاق بازرگانی در ابتدای سال آینده با مشکل رو به شود.

در میان این افراد نام دبیرکل اتاق بازرگانی، معاون بین الملل اتاق، معاون امور مجلس، معاون حقوقی، معاون امور استان‌ها، مدیر روابط عمومی، معاون کسب و کار، معاون فاوا و بخشی از مدیران میانی اتاق بازرگانی دیده می شوند.

برخی از این افراد مانند مظفر علیخانی معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق بازرگانی که تابعیت خارج از کشور هم دارند از مدت‌ها قبل زمینه حضور خود در خارج از کشور را فراهم کرده‌اند و احتمالا با بازخرید شدن از اتاق بازرگانی دیگر به کشور بازنمی‌گردند. 

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی هم به دلیل نوع عملکردش در مدیریت اتاق بازرگانی و همچنین انتشار فیلم سخنانش در «نود اقتصادی» علیه نمایندگان مجلس تحت فشار قرار گرفته، کار سختی را در سال آینده برای مدیریت اتاق بازرگانی در پیش دارد و حتی برخی شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا با بازخرید شدن گسترده کارمندانش بعد از تعطیلات نوروز خودش هم به محل کارش در خیابان طالقانی نخواهد آمد. 

شفافیت در نوع هزینه کرد اتاق بازرگانی و عدم وجود نظارت بر آن مهم‌ترین انتقاد ماه‌های اخیر از اتاق بازرگانی است که پرداخت حقوق‌های بالا و خارج از ضابطه به برخی از کارکنان اتاق بخش مهمی از این انتقادات را شامل می شود.

حالا افرادی که بعضا حقوق‌های بالایی هم می گرفتند قبل از ورود احتمالی برخی نهادهای نظارتی به اتاق بازرگانی، ساختمان خیابان طالقانی را ترک کردند تا از پیگیری‌های بعدی احتمالی در امان باشند.

باید دید سرنوشت اتاق بازرگانی در سال ۱۴۰۱ به کجا خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38346

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.