5
امام جمعه موقت تبریز:

امنیت خط قرمز ما است و با کسی شوخی نداریم

  • کد خبر : 38355
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
امنیت خط قرمز ما است و با کسی شوخی نداریم
امام جمعه موقت تبریز گفت: امنیت، خط قرمز ما است و در این مورد با کسی شوخی نداریم؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شده است، یکی بزنید دو تا می‌خورید» که ما بارها در منصه ظهور آن را نشان دادیم.

به گزارش آزانس خبری تبریزمن، حجت الاسلام مهدی عالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به حمله‌ی موشکی دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لانه‌ی جاسوسی رژیم صهیونیستی و مقر جاسوسی آنها در اربیل عراق اظهار کرد: این جریان موشکی اینگونه نبود که کاملا اتفاقی افتاده باشد، ما از قبل به دولت عراق و اقلیم کردستان تذکر دادیم اما توجهی نکردند؛ بنابراین مستقیما جمهوری اسلامی وارد عمل شد.

وی اضافه کرد: این پایان ماجرا نیست، همانگونه که سپاه بیانیه داد و سفیر نیز تذکر داد که اگر مقرها را پاکسازی نکنید، خودمان پاکسازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: جای تأسف وجود دارد که برخی گروه‌های عراقی سریعاً موضع گرفتند، همان‌ افرادی که در مقابل موارد مختلف موضع نمی‌گرفتند اما رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «باید قوی شد؛ زمان، زمان گفتمان و مذاکره نیست، زمان موشک است».

حجت‌الاسلام عالی افزود: جنگ اوکراین و روسیه الگوی خوبی برای همه بود و درس خوبی به همه داد، راهبرد رهبر معظم انقلاب قوی بودن است که اگر نباشیم، دشمن ما را شکست می‌دهد؛ آنها نقشه‌ی تجزیه‌ی عراق و ایران را در سر دارند اما هیچ موقع به آرزوی خود نمی‌رسند.

وی با اشاره به بزرگترین اعدام دسته جمعی در عربستان خاطرنشان کرد: بزرگترین اعدام دسته جمعی طی هفته‌ی اخیر در عربستان اتفاق افتاد، ۸۱ نفر را اعدام کردند که ۴۱ نفر آنها زیر ۳۰ سال و شیعه بودند اما مجامع بین‌المللی و حقوق بشر در مقابل آنها سکوت کردند.

وی افزود: تشییع جنازه‌ی عظیم و شام غریبان باشکوه مردم برای آنها، نشانه‌ی افول وهابیت و این گاو شیرده است که امیدواریم سریعاً نابودی آن را مشاهده کنیم.

امام جمعه موقت تبریز همچنین در بخش دیگر سخنان خود ضمن تسلیت رحلت آیت الله محمدعلی علوی‌گرگانی یادآور شد: دو ویژگی شاخص در آیت الله العظمی محمدعلی علوی‌گرگانی بعد از بعد معنوی او دیده می‌شد که آن دو مردمی بودن و زندگی ساده و بی آلایش او است که این مهم وظیفه‌ی ما و تمامی مسئولین چه افرادی که عنوان حاکمیت و چه افرادی که مسئولیت معنوی یا اداری دارند، باید به مردمی بودن و زندگی ساده و بی‌آلایش اهمیت دهند که موجب محبوبیت فرد می‌شود.

وی با بیان اینکه او مرجعی انقلابی، ولایی و بسیجی بود که دائما از رهبر معظم انقلاب پشتیبانی می‌کرد، اضافه کرد: یکی‌دیگر از ویژگی‌های او خوش برخوردی و خوش اخلاقی بود و اتاق او برای علما و جوانان باز بود و سبب علقه‌ی معنوی و ارتباط قلبی با او می‌شد که این امر در تشییع جنازه‌ی ایشان کاملا مشهود بود.

وی همچنین بیان کرد: باید قدردان گروه‌های جهادی و خیریه‌ها بود؛ انفاق از سفارشات قرآن کریم و خداوند است، بنابراین سعی کنیم در این ایام عید و ماه مبارک رمضان، کمک حال محرومان باشیم.

به گزارش ایسنا، وی در پایان تاکید کرد: در مورد تامین کالاهای اساسی در سطح استان باید بگویم که هیچ مشکلی نداریم و مردم نگران نباشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.