6
استاندار آذربایجان‌ شرقی؛

انتصاب افراد منتسب به مسئولان در مناصب مدیریتی نباید تکرار شود

  • کد خبر : 38349
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۰۹
انتصاب افراد منتسب به مسئولان در مناصب مدیریتی نباید تکرار شود
استاندار آذربایجان‌ شرقی مبارزه با تبعیض و رانت سازمان‌یافته را از دیگر محورهای مورد تاکید رئیس جمهور برشمرد و گفت: یکی از مصادیق تبعیض که به غلط در گذشته اتفاق افتاده انتصاب افراد منتسب به مسئولان در مناصب مدیریتی بود که نباید در این دولت تکرار شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عابدین خرّم امروز در نشست فرمانداران استان، با تبریک میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج) و فرا رسیدن سال نو، اظهار کرد: رئیس جمهور در حکم انتصاب بنده به عنوان استاندار، موارد متعددی را به عنوان اولویت‌های دولت تاکید کرده‌اند که باید مورد توجه همه مسئولان استان قرار گیرد.
وی، تحقق عدالت و پیشرفت، مانع‌زدایی و تسهیل امر تولید، مجاهدت برای توسعه عادلانه و نوسازی زیرساخت‌ها و مبارزه با فقر را از تاکیدات رئیس جمهور در این حکم عنوان کرد.
خرّم همچنین مبارزه با تبعیض و رانت سازمان‌یافته را از دیگر محورهای مورد تاکید رئیس جمهور برشمرد و گفت: یکی از مصادیق تبعیض که به غلط در گذشته اتفاق افتاده انتصاب افراد منتسب به مسئولان در مناصب مدیریتی بود که نباید در این دولت تکرار شود.
وی افزود: ما به‌عنوان خادم مردم نباید این رویه غلط را ادامه دهیم و به کسانی که در این خصوص فشار می‌آورند یا سفارش می‌کنند هم باید مسأله را بفهمانیم و تا حد ممکن در مقابل این موضوع مقاومت کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور بر به‌کارگیری جوانان باانگیزه و انقلابی، گفت: فرمانداران از شناسایی جوانان باسواد و باانگیزه انقلابی غفلت نکنند و برای حل مسائل و مشکلات از ظرفیت آنها استفاده کنند.
وی افزود: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف مانند اردوهای جهادی و کمک‌های مومنانه، نشان‌دهنده روحیه پویا و جهادی آنان است و این روحیه باید در جامعه و سطوح مدیریتی ترویج شود.
خرّم همچنین تعامل بایسته و مستمر با همه بخش‌ها را از تاکیدات دیگر رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: تعامل به معنی باج دادن نیست، بلکه استفاده از خرد جمعی و مشارکت همه گروه‌ها حتی با وجود اختلاف سلیقه و اختلاف فکر است و فرمانداران باید ارتباط و تعامل خود را با اقشار مختلف مردم حفظ کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.