3
جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز خبر داد:

عملیات عمرانی ۵ پروژه ترافیکی شتاب می‌گیرد

  • کد خبر : 38371
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
عملیات عمرانی ۵ پروژه ترافیکی شتاب می‌گیرد
جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز از ابلاغ و تذکر به پیمانکار جهت سرعت بخشیدن به عملیات عمرانی پروژه‌های روگذر شهید فلاحی(ارتش)، شهید فروزنده، رسالت و روگذرهای میدان شهید فهمیده خبر داد.
  • به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سامان احمدزاده در بازدید از آخرین وضعیت اجرای این پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: بر اساس تاکید اعلام شده به پیمانکار پروژه‌ها، مقرر شد در روزهای آتی عملیات اجرایی بدون توقف، تداوم یابد.

احمدزاده با بیان اینکه کندی عملیات اجرایی در این پروژه‌ها موجب نارضایتی شهروندان شده است، گفت: سرعت کند روند پیشرفت پروژه‌های روگذر شهید فلاحی (ارتش)، شهید فروزنده، رسالت و روگذرهای میدان شهید فهمیده باعث ایجاد مشکلات زیاد ترافیکی و شهری برای شهروندان شده و لزوم تسریع در اجرا از سوی پیمانکار بیش از پیش مورد تاکید است.

او با اشاره به تسریع در اجرای پروژه های فوق طی روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: سرعت بخشیدن به این پروژه‌ها مود تاکید بوده به طوری که طی روز های آینده باید شاهد پیشرفت اساسی و ملموس در این عملیات‌ها باشیم.

گفتنی است، پروژه روگذر شهید صادق فلاحی با ۳۸۰ میلیارد ریال و طول کلی  ۵۵۵ متر و طول عرشه بتنی‌۱۹۰متر در حال اجرا است. این روگذر با عرشه فولادی ذوزنقه‌ای (صندوقی) و با عرض ۱۶ متر، اجرا می‌شود.

تقاطع غیر همسطح شهید فروزنده نیز از پروژه‌های فرامنطقه‌ای واقع در حوزه منطقه ۳ به طول ۵۲۶ متر و عرض جمعاً در باندهای رفت و برگشت ۱۶ متر با اعتبار اولیه ۴۸۰ میلیارد ریال، در حال اجرا است.

تقاطع رسالت به دیزل‌آباد نیز در ورودی جنوب‌غرب تبریز واقع شده و با ۵۰۰ میلیارد اعتبار در دست اجرا است. طول عرشه این پل ۲۳۰ متر بوده و از ۷ دهانه تشکیل یافته و برای اجرای آن ۷۶ مورد عملیات شمع کوبی صورت می‌گیرد. روگذرهای میدان شهید فهمیده هرکدام با حدود ۴۰۰ متر طول و جمعا با ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه در حال اجرا شدن است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.