4

ارس پیشتاز تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین درسال جدید

  • کد خبر : 38387
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
ارس پیشتاز تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین درسال جدید
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ارس امروز با داشتن زیر ساخت های آماده سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه ی صنعت، تولید ،اشتغال زایی و اقتصاد دانش بنیان می‌تواند در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ پیشرو باشد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان، با انتشار پیامی ضمن تبریک سال نو و عید نوروز به مقام معظم رهبری، دولت محترم و مردم شریف ایران گفت: در سال ۱۴۰۱ ارس به عنوان یکی از جبهه های جهاد اقتصادی ایران تلاش خواهد کرد تحقق واقعی شعار سال ابلاغی رهبر معظم انقلاب را با تلاش های مجاهدانه فعالین اقتصادی خود، مدیران، مسولین و کارمندان منطقه آزاد ارس پیگیری کند.
نریمان افزود: ارس امروز به پشتوانه زیرساخت های آماده سخت افزاری و نرم افزاری در عرصه اقتصاد دانش بنیان می تواند اضلاع مثلث توسعه دانش بنیان که همان صنعت، دانشگاه و محیط اقتصادی حامی خلاقیت است را بخوبی برای شرکت های دانش بنیان و جوانان خوش فکر ایرانی مهیا کند و در تحقق شعار سال، پیش آهنگ مناطق آزاد کشور باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مرکز رشد ارس سال گذشته با پذیرش ۸۹ شرکت دانش بنیان، فناور و صنایع خلاق بعنوان واحد برتر مراکز رشد استان انتخاب شد افزود: با توجه به اهمیت شرکت های دانش بنیان در چرخه تولید و اقتصاد کشور، تلاش خواهیم کرد تا در سال ۱۴۰۱ نیز با تخصیص بیشترین حمایت های ساختاری و توسعه این شرکت ها، این مرکز یکی از محورهای تحقق اقتصاد دانش بنیان در ارس و استان باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان گفت: در سال پیش رو و در بررسی طرح های سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس مولفه های دانش بنیان بودن محصول و اشتغال آفرین بودن آن ملاک اصلی بررسی طرح ها خواهد بود.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.