4

توجه ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال‌آفرین، زمینه‌ساز تحقق شعار سال

  • کد خبر : 38384
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: توجه به تمام ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال آفرین از جمله صنایع دستی و حمایت از رشد و پیشرفت این صنایع میتواند گام موثری در تحقق شعار سال باشد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، یوسف داداش زاده در آیین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی ارس گفت: صنایع دستی هم در رسته صنایع خلاق و به نوعی فناورانه است و هم در ایجاد اشتغال های خرد و خانگی در واحد های کوچک و متوسط ظرفیت بسیار خوبی دارد و از اینرو سازمان منطقه آزاد ارس با حمایت از ایجاد و افتتاح این نمایشگاه عزم این سازمان را در حمایت از این بخش تولیدی خلاقانه، هنری و اشتغال آفرین اعلام می کند.
گفتنی است نمایشگاه صنایع دستی انجمن صنایع دستی ارس با مشارکت اداره کل راه آهن استان آذربایجانشرقی ،سازمان منطقه آزاد ارس و انجمن صنایع دستی ارس همزمان با چهارده نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان امروز در سالن ایستگاه راه آهن جلفا افتتاح شد.
این نمایشگاه در ۱۶ غرفه و در حوزه های مختلف با حضور ۲۰ هنرمند فعال در حوزه صنایع دستی منطقه ایجاد شده است و آثاری همچون چرم دوزی، سرامیک، عرقیجات خانگی، فرش و گلیم، نقاشی روی شیشه، منبت کاری و بدلیجات در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
نمایشگاه صنایع دستی از امروز دوم تا سیزدهم فروردین ماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۲۰ شب در محل سالن ایستگاه راه آهن دایر می باشد.
لازم به توضیح است همزمان با این نمایشگاه، قطار کسب و کار خانگی که یکی از طرح های دانش بنیان می باشد با حضور هنرمندان منطقه، راه اندازی شده است.
این قطار با گردش در سطح شهر جلفا ضمن تبلیغ نمایشگاه صنایع دستی، مردم و گردشگران را با صنایع دستی و خانگی منطقه آشنا می کنند.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.