3
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد:

ثبت‌نام ۳۴۲۹ واحد خانگی و تجاری در طرح بهینه سازی مصرف موتورخانه‌ها

  • کد خبر : 38402
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
ثبت‌نام ۳۴۲۹ واحد خانگی و تجاری در طرح بهینه سازی مصرف موتورخانه‌ها
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰، تعداد 3429 واحد موتورخانه بخش‌های خانگی و تجاری استان در طرح اصلاح و بهینه‌سازی مصارف موتورخانه ها ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی با اعلام این خبر گفت: این شرکت همسو با سیاست‌های شرکت ملّی گاز ایران در زمینه بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی، با هدف کاهش هدررفت منابع گازی و کاهش هزینه گازبهای مشترکین، اجرای این طرح را از پاییز سال ۱۳۹۹ در دستور کار خود قرار داده تا با حمایت مالی و فنی و به‌ صورت رایگان، نسبت به بررسی وضعیت فنی سیستم موتورخانه‌ها و بهینه‌سازی آن‌ها اقدام نماید.

وی با اشاره به استقبال مطلوب مشترکین از این طرح، اظهار داشت: تاکنون عملیات بهینه سازی تعداد ۳۰۴۹ واحد از ۳۴۲۹ واحد ثبت نام کننده در سامانه، به اتمام رسیده و بیش از ۷۶ میلیارد ریال توسط شرکت و از بابت اجرای طرح، هزینه گردیده که این عملکرد، شرکت گاز استان را در رده های برتر شرکت های گاز استانی کشور قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان ابراز امیدواری کرد: در سال جدید نیز با افزایش میزان مشارکت مشترکین محترم مشمول موضوع در این طرح بویژه مصارف اداری، زمینه جلوگیری از هدررفت سرمایه ملّی کشور بیش از گذشته فراهم شود.

مشترکین واحدهای خانگی، تجاری و اداری دارای موتورخانه با ثبت نام در سامانه طرح اصلاح و بهینه سازی به آدرس: goc.nigc.ir می توانند از مزایای رایگان این طرح شامل سرویس و تنظیم مشعل، عایق‌کاری تأسیسات و نصب دستگاه ضدرسوب بهره مند گردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.