4

هموطنان ایرانی به سمت مرز ارمنستان حرکت نکنند

  • کد خبر : 38396
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
هموطنان ایرانی به سمت مرز ارمنستان حرکت نکنند
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان با اشاره به شروع دوباره بارش برف و کولاک در مناطق جنوبی ارمنستان به هموطنان ایرانی توصیه کرد تا زمان بهتر شدن وضعیت جوی، از حرکت به سمت مرز خودداری کنند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس به نقل از گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان درباره ادامه اختلال در مسیر جاده‌ای ایران و ارمنستان به دلیل بارش سنگین برف و کولاک اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با شروع دوباره بارش برف و کولاک در مناطق جنوبی ارمنستان، مسیر مواصلاتی ایران به ارمنستان، در محدوده استان‌های سیونیک و وایوتس‌دزور بار دیگر دچار اختلال و وضع مقررات منع رفت و آمد شده است. بنا به اعلام مقامات ارمنستان، تردد در مناطقی از استان وایوتس‌دزور به طور کامل متوقف شده و در استان سیونیک نیز به علت یخبندان در همه مسیرها، در فاصله شهرهای گوریس تا کاپان، موارد متعددی از ضرورت توقف رفت و آمد، یک طرفه شدن جاده و منع تردد برای خودروهای سنگین اعمال می‌شود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در این اطلاعیه به هموطنان اکیدا توصیه کرده که تا زمان بهتر شدن وضعیت جوی و رفع خطرات تردد از مسیر جاده‌ای، از حرکت به سمت مرز خودداری کنند و مقررات منع تردد وضع شده از سوی مقامات مسئول در ارمنستان را مورد توجه داشته باشند

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.