9
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌شرقی خبر داد:

امدادرسانی به ۱۶ هزار و ۸۷۴ مشترک گاز طبیعی در یک سال گذشته

  • کد خبر : 38429
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
امدادرسانی به ۱۶ هزار و ۸۷۴ مشترک گاز طبیعی در یک سال گذشته
در سال 1400 و براساس آمار سامانه امداد مکانیزه شرکت گاز استان، 16 هزار و 874 خدمت امدادی به مشترکین گاز ارائه گردیده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، خسرو آریان‌پور با اعلام این مطلب گفت: با توجه به مکانیزه بودن فرآیند امدادرسانی گاز و ثبت دقیق آمار و اطلاعات تماس های مردمی، زمان حضور در محل و ارائه خدمات امدادی، هر ساله با بررسی دقیق عملکرد امدادرسانی با هدف ارتقای سطح خدمات، نسبت به تقویت و رفع نقاط ضعف عملکردی اقدام شده و با تعیین اهداف اجرایی، زمان انجام عملیات امدادی نسبت به دوره‌های قبل رو به کاهش است.
وی از رویکرد ویژه امدادرسانی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: از سال گذشته به منظور ارائه خدمات بهینه در کمترین زمان ممکن به مشترکین گاز استان، اکیپ موتور سوار نیز به ناوگان امداد شرکت گاز اضافه شده است.
آریان پور اظهار داشت: در سال گذشته ۹۶ هزار و ۴۸۸ تماس وارده در سامانه امداد مکانیزه شرکت گاز استان ثبت شده و همکاران پست امداد به طور میانگین پاسخگوی ۲۷۰ تماس تلفنی به صورت روزانه بوده اند.
وی ادامه داد: بیشترین آمار تماس مشترکین به نشت گاز خفیف یا شدید و درخواست خدمات امدادی مربوط بوده و سایر موارد با فراوانی بالا مربوط به اطلاعات قطعی گاز، بررسی کنتور، درخواست راهنمایی و افت فشار و… بوده است.
مدیر بهره برداری شرکت گاز خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم کاهش دما و برودت هوای استان از هفته آخر اسفندماه سال ۱۴۰۰ و ایام تعطیلات نوروزی، کلیه کارکنان متعهد و متخصص پست امداد، به صورت شبانه‌روزی در ارائه خدمات امدادی به مشترکین و کنترل ایستگاه های گازرسانی، در راستای حفظ پایداری گاز مصرفی مشترکین تلاش می‌کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.