14
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد:

ارس بهترین نقطه کشور برای برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی است/ جشنواره تئاتر خیابانی ارس در سطح بین المللی برگزار شود

  • کد خبر : 38478
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
ارس بهترین نقطه کشور برای برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی است/ جشنواره تئاتر خیابانی ارس در سطح بین المللی برگزار شود
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار برگزار شدن این جشنواره در سطح بین المللی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، کاطم نظری در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس گفت: منطقه آزاد ارس نقطه اتصال فرهنگ و هنر است و بخاطر ویژگی های خاصی که دارد این منطقه بهترین نقطه برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی است.
وی افزود: با توجه به همسایگی منطقه آزاد ارس با کشورهای آذربایجان، نخجوان، ارمنستان و ترکیه، امیدوارم سال آینده شاهد این باشیم که این جشنواره در سطح بین المللی برگزار شود.
نظری گفت: دیپلماسی هنر نافذ و تاثیرگذار است و حضور و مشارکت کشورهای دیگر در این جشنواره می تواند زمینه رقابت خوبی را فراهم کند.
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد، تئاتر را مبلغ خوبی برای فرهنگ برشمرد و گفت: تئاتر هنری فاخر است و می‌تواند در دیپلماسی فرهنگی نیز نقش تاثیرگذاری داشته باشد.
لازم به توضیح است کاظم نظری در اولین سفر خود به مناطق آزاد کشور، با حضور در منطقه آزاد ارس ضمن نشست با مسئولین و هنرمندان و بازدید از اجراهای خیابانی نمایش های راه یافته به جشنواره در آیین اختتامیه این جشنواره نیز حضور یافت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.