12

جشنواره تئاتر خیابانی ارس مظهری از اتحاد اقوام مختلف کشور در نقطه صفر مرزی است

  • کد خبر : 38475
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
جشنواره تئاتر خیابانی ارس مظهری از اتحاد اقوام مختلف کشور در نقطه صفر مرزی است
استاندار آذربایجان شرقی گفت: این جشنواره با استقبال خوبی از سوی گردشگران و مردم مواجه شد و نمایش ها مظهری از اتحاد ایرانیان با گویش ها و اقوام مختلف را در نقطه صفر مرزی به نمایش گذاشت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس عابدین خرم در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس با اشاره به حضور هنرمندانی از مناطق مختلف کشور در جشنواره تئاتر خیابانی ارس، گفت: از تمام اقوامی که تحت لوای فرهنگ بزرگ و تمدن‌ساز ایران اسلامی، این رویداد فرهنگی و هنری را رقم زدند تشکر می‌کنم و امیدوارم در سال‌های آینده این جشنواره و سایر جشنواره‌های فرهنگی و هنری در استان با کیفیت بهتری برگزار شود.
عابدین خرّم در ادامه ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران و شرکت‌کنندگان این جشنواره، اظهار داشت: مناطق آزاد مرکز تجارت، اقتصاد و بازرگانی هستند؛ اما همه این کارها باید با هنر و گردشگری گره بخورند تا ماندگار شوند.
وی با بیان اینکه امنیت، زیرساخت همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است، افزود: در سایه تلاش‌ها و زحمات کسانی که برای تامین امنیت در این نقطه مرزی تلاش می‌کنند، منطقه آزاد ارس همواره رو به رشد و تعالی در عرصه‌های مختلف است.
استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: بعد از دو سال افت گردشگری در منطقه آزاد ارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال طبق آمار، شاهد شکوفایی خوبی در این حوزه هستیم.
وی در پایان یادآور شد: برگزاری چهار جشنواره فرهنگی و هنری ملی در ۶ ماه گذشته در شهرهای مختلف استان، حاکی از رویکرد عدالت‌محور دولت سیزدهم و وزارت ارشاد در حوزه فرهنگی است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.