9
به بهانه واگذاری سالن تربیت‌بدنی به بخش خصوصی اتفاق افتاد؛

منع باشگاه جودوی ستارخان از تمرین و حضور در سالن/ موفق‌ترین باشگاه جودوی تبریزی در آستانه انحلال/ شاید آرش آقایی زنده بود اگر…

  • کد خبر : 38830
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
منع باشگاه جودوی ستارخان از تمرین و حضور در سالن/ موفق‌ترین باشگاه جودوی تبریزی در آستانه انحلال/ شاید آرش آقایی زنده بود اگر…

عزیز دهقانی از مربیان باشگاه جودوی ستارخان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تبریزمن با اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: این باشگاه با عقبه‌ای پرافتخار به جرات یکی از باشگاه‌های قهرمان‌پرور و قهرمان‌ساز ایران و آذربایجان است که چندین قهرمان در سطح ملی و جهانی کشف و معرفی کرده است. وی افزود: آرش آقایی، یکی از […]

عزیز دهقانی از مربیان باشگاه جودوی ستارخان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تبریزمن با اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: این باشگاه با عقبه‌ای پرافتخار به جرات یکی از باشگاه‌های قهرمان‌پرور و قهرمان‌ساز ایران و آذربایجان است که چندین قهرمان در سطح ملی و جهانی کشف و معرفی کرده است.
وی افزود: آرش آقایی، یکی از چهره‌‌های برخاسته از این باشگاه تبریزی بود که اولین مدال جودوی شمالغرب کشور در آسیا را برای تبریز و آذربایجان به ارمغان آورد.
دهقانی، در ادامه با بیان اینکه متاسفانه باشگاه جودوی ستارخان علیرغم بازدهی فوق‌العاده بالایش از کم‌ترین امکانات بهره‌مند بوده، خاطرنشان کرد: اواسط سال گذشته بخاطر شیوع کرونا و براساس اعلام ستاد کرونا، تمامی باشگاه‌ها تعطیل شدند که باشگاه جودوی ستارخان هم از این تمر مستثنی نبود.
وی ادامه داد: پس از بهبود شرایط و بازگشایی مجدد سالن‌های ورزشی، و بعد از گذشت حدود دو هفته تمرین، مسئول سالن ستارخان اعلام کرد؛ پیرو دستور مسئول تربیت‌بدنی باشگاه، سالن بدلایلی به مدت دو هفته تعطیل است که ما هم اطاعت کردیم. اما ظاهرا طی این دو هفته، مسئولین کشتی نفرات خود را جایگزین تایم جودو نموده و طوری وانمود کرده بودند که باشگاه جودوی ستارخان دیگر در سالن مذکور ورزشکار ندارد.
کمک مربی باشگاه جودوی ستارخان، اضافه کرد: پس از اتمام دو هفته تعطیلی اعلام شده، جودوکاران ما برای ادامه تمرینات در سالن حضور یافتند، اما این‌بار اعلام شد؛ سالن طی مزایده از سوی تربیت بدنی به بخش خصوصی (کشتی) واگذار شده است.
وی افزود: پس از پیگیری‌های فراوان، تا عید نوروز، یک تایم به صورت موقت به باشگاه جودو واگذار و مقرر گردید فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۱ به روال عادی برگردد. اما متاسفانه نه تنها به روال عادی برنگشت که باشگاه جودوی ستارخان از تمرین و حضور در سالن منع گردید.

دهقانی، با بیان اینکه هم اکنون بعد از ۳۵ سال، تمرین مستمر ورزشکاران جودو بر اثر اجازه‌های گاه و بیگاه سلب شده، گفت: این موضوع باعث دلسردی ورزشکاران و استاد عزیزمان آقای اسمعیل‌پور که یکی از بهترین مربیان جودوی کشور هستند، شده است.
وی افزود: شاید بیان این مورد خوب نباشد، اما پس از بازگشت آرش آقایی از کشور آذربایجان و حضور دوباره‌اش در تیم ملی ایران، تنها جایی که این‌ قهرمان به تمرین مشغول بود، همین باشگاه بود و دلیل حضور این قهرمان فقید در روز حادثه در باشگاه بدنسازی غیرایمن و نامناسب برای تمرین جودو، بسته بودن درهای سالن ستارخان به روی ما بود. که اگر سالن ستارخان این رویه نامیمون را نسبت به باشگاه جودو در پیش نگرفته بود، چه بسا الان آرش آقایی زنده بود و در کنار دیگر ورزشکاران و علاقمندان رشته جودو به تمرینات خود ادامه می‌داد.
عزیز دهقانی در خاتمه سخنانش تاکید کرد: مجموعه باشگاه جودوی ستارخان، انگشت اتهام خود را به سمت هیچ کس نمی‌چرخاند، اما خطاب به همه اساتید، قهرمانان و مسئولین دلسوز جودوی استان اعلام می‌دارد؛ باشگاه ستارخان در حال انحلال و نابودی است، اگر دلسوز این باشگاه و این رشته ورزشی هستید ما را دریابید!

گفت‌وگو از: احمد حسن نژاد

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.